Beantwoorden
Ex-Netweter
 

geen component ingang op tv

Mijn tv heeft enkel HDMI als invoersignaal. om het OSD beeldschermmenu van mijn Marantz receiver weer te geven moet ik monitor out-aansluiting aansluiten op de component video ingang aansluiting van de tv maar mijn samsung tv 8000 serie heeft die ingang niet. Wat raad u me aan, waar moet ik op letten?

Jos

Tags (1)
0 Likes
16 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5224
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

geen component ingang op tv

Dat is het probleem van de evolutie. Er komt iets nieuw en effe later verdwijnt iets ongemerkt wat een beetje ouder is. Bij de aankoop van een nieuw toestel denkt men niet direct daaraan en als gevolg moet men dan een toestel, dat nog zeer goed werkt en waarover men tevreden is, eveneens gaan vervangen.

In een aantal gevallen verliest men ook zaken met een grotere sentimentele waarde als men niet tijdig aan het converteren gaat.

0 Likes
Ex-Netweter
 

geen component ingang op tv

@janne_man  ik geef het nog niet op, het is tenslotte enkel maar voor mijn eigen gemak, voor de rest werkt alles goed, enkel voor de OSD functie moet ik er een monitor aan hangen, nu zit ik wel te denken monitor out op de receiver aan te sluiten op vcr in op de receiver misschien wil het zo wel lukken, anders moet ik maar met de andere monitor blijven werken voor OSD weer te geven.

Jos

0 Likes