Beantwoorden
Sjeezz
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! Leesclubje starten? Pionier Pageturner!

TV met een kaartje

Hallo

 

wij zijn van plan om over te stappen van Whop naar Wigo.

TV kijken doen we met "TV met een kaartje" omdat een decoder niet past in onze opstelling.

Nu lees ik op de site van telenet een tegenstijdigheid.

 

Op de pagina van "Ik wil digitale televisie van Telenet. Wat heb ik nodig?" (link: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-wil-digitale-televisie-van-telenet-wat-heb-ik-nodig/), onder "goed om weten", citaat: "In je WIGO zit sowieso de huur van je HD Digicorder inbegrepen. Maar als je dat wenst, kan je bovenop je WIGO ook nog TV met een kaartje nemen. "

 

Op de pagina van "Hoe kan ik mijn Telenet-diensten aanpassen?" (link: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-kan-ik-mijn-telenet-diensten-aanpassen/), onder "Goed om te weten", citaat: "TV met een kaartje is niet combineerbaar met WIGO."

 

Welke informatie is nu correct?

 

alvast bedankt voor de info.

 

 

 

Groeten, Sjeezz

0 Likes
3 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

TV met een kaartje

De huur van een HD-Digicorder is inbegrepen in WIGO.

Dus als je WIGO neemt krijg je een gehuurde HD-Digicorder erbij.

Niemand verplicht je om die HD-Digicorder ook effectief aan te sluiten of te gebruiken.

Je kan die HD-Digicorder gewoon in de doos laten zitten en in uit het zicht bijhouden (in een kast ofzo).

Draag er wel zorg voor, want er hangt een waarborg vast aan die gehuurde HD-Digicorder (die je enkel moet betalen bij beschadiging of verlies).

 

 

0 Likes
Sjeezz
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! Leesclubje starten? Pionier Pageturner!

TV met een kaartje

Bedankt voor je reactie Area57. 

 

Waar het mij om gaat is dat TN langs één kant zegt dat je boveop WIGO nog een CI+ kaartje kan nemen en langs de andere kant dat het niet combineerbaar is met WIGO.

 

Hoe zit dit nu eigenlijk?

 

 

gr, Sjeezz

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

TV met een kaartje

Je kan bovenop WIGO (inclusief HD-Digicorder) zeker een CI+ kaartje nemen.