Beantwoorden
hans3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

yelo tv

Kan je op een smart tv zonder kabel aansluiting, yelo tv bekijken? In gans het huis kan je op gsm of tablet play more bekijken. De kinderen hebben een tv op de kamer zonder kabel aansluiting, is mijn vraag bestaat er geen apparaat dat dit draadloos  kan oplossen?

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
pvandenbulcke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

yelo tv

Ja hoor,

 

bijvoorbeeld via een RaspBerry PI (kan je wel ergens vinden in je buurt)

Dit is een klein Linux (of windows) toestelletje waar je een internet browser op kan zetten. Via de browser kan je dan Yelo TV bekijken. Dit toestel heeft ook een HDMI aansluiting en kost minder dan €50

 

Je moet er dus voor zorgen dat je een pc/mac op die TV kan aansluiten en dan kan je alle richtingen uit.... De raspberry PI is veruit de goedkoopste oplossing.

 

Je kan ook via een adapter kabel uiteraard je tablet/gsm  op die TV aansluiten en dan ben je ook vertrokken

 

 

 

0 Likes
hans3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

yelo tv

Bedankt voor de info, maar eigenlijk ben ik naar iets op zoek waar geen pc , tablet of gsm voor nodig is, als voorbeeld neem ik netflix deze kan wel op smart tv's ontvangen worden. Bestaat er geen ontvanger die dezelfde software heeft als pc , talblet of gsm?

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5242
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

yelo tv

Een Yelo Play app voor je smart tv, bedoel je? Neen, die is er niet. Ik heb zelf een Philips smart tv die onder Android draait, maar de Yelo Play app installeren lukt gewoonweg niet.

 

Wat je wel kan doen is werken met Yelo Play op een smartphone en het beeld (en geluid) dan casten naar een smart tv. Tenminste, als beide toestellen daarvoor geschikt zijn.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes