Beantwoorden
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s

Vanaf 1 april!

Bron: HLN 

43 reacties
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s


@Master-Magic  schreef:

@flip1953 uw info is fout, wie CI+ heeft heeft wel toegang tot de tv digital app met online tv kijken en terug kijken zonder een tv box of zonder digicorder in je abbo.


Ik heb geen interactieve TV (dus geen Telenet modem), en ook nog nooit een digibox, digicorder of TV-box gehad.

Ik heb alleen CI+ (4 kaartjes), heb dus 4 DTV lijnen, maar ik heb geen toegang tot de Telenet TV App.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s

Klanten met een CI+ kunnen gebruikmaken van de Telenet TV-app, als ze ook Telenet Internet hebben.

Kunnen we proberen het bij het originele onderwerp te houden? Ik stel voor dat discussies over het netwerk en beeldkwaliteit in een nieuw topic worden gevoerd!


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5310
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s

@flip1953 dan moet je dit eens laten controleren door telenet, ik heb enkel een CI+ kaartje en ik kan via telenet tv app kijken naar de zenders.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s

 


@luc55  schreef:

Een filter weg hallen dat zien ze op de centrale


Ist waar @luc55 hoe zien ze dat? 🤔

Ik ken er toch die al jaren op deze manier kijken, gewoon filter er van tussen en klaar, mja Telenet faciliteert het zelf een beetje moesten ze dat achterhaald compact signaal eraf gooien hebben ze 2 voordelen: gedaan me die stomme filters en moeten ze er ook geen techniekers meer voor op de baan sturen en nie betalen geen beeld buiten ocharme 3 VRT zenders. 😁

Mja hebt altijd van die vrekken die toch zullen kijken met een CI+ kaart die op een ander zijn naam staat, mja da hardnekkig soort da alles gratis wil valt niet uit te roeien dus een beetje verlies heb je altijd. 😀

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2715
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s

Zullen klanten zijn zonder internet oude klanten

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s

@luc55 dus ze kunnen het niet zien, dat dacht ik al. 😉

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2715
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s

Je moet ook geluk hebben

Een collega huurde een flatje er hing nog een b box aan de muur die werkte nog via de internet poort

Heeft bijna 2 jaar geduurd tot het stopte

Dat is met de kabel tv ook ze gaan een lijst af en kijken de aansluitingen na of het is een waarboel van kabels en ze blijven er af

op sommige gevels kom je wat tegen dan maar zwijgen bij tv bakjes op straat

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s


@luc55  schreef:

 

Dat is met de kabel tv ook ze gaan een lijst af en kijken de aansluitingen na of het is een waarboel van kabels en ze blijven er af

op sommige gevels kom je wat tegen dan maar zwijgen bij tv bakjes op straat@


@luc55 Hier zijn alle aansluitingen voorzien van een label met een nummer op dus een warboel???

Ma goed toevallig zal die ene aansluiting aan uwe gevel geen label hebben zeker 😉

 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s

Bestaat die zender eigenlijk al lang? Ik heb het basisaanbod via CI+ en heb die zender pas vandaag toegevoegd? (Benieuwd of ik nog andere zenders gemist heb... 😂)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s

De zender verving op 9 januari 2023 VTM Kids (en die stond - toen als vtmKzoom - al sinds 2009 in het zenderaanbod)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5310
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s

@sb veel mis je niet met de lage beeldkwaliteit 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s

Dat is relatief. Meer dan 30 jaar geleden was er niets beters op TV. De jeugd van tegenwoordig is veel te verwend. (((-;


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5310
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s

@sb heb het niet op de kwaliteit van de programma's maar de beelden zelf, dat was al van in de tijd dat het VTM Kids was en in HD werd overgeschakeld, net of ze van een SD stream overgaan op HD, zelf programma's daar op toen dat nieuw waren waren in lage kwaliteit van beeld, krijgt te weinig bandbreedte op de MUX.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

VTM Non-Stop Dokters wordt VTM Non-Stop 90’s

@Master-Magicdat zou het al een beetje beter maken en het kost Telenet geen bandbreedte 😉 

https://www.netweters.be/t5/Entertainment/HGTV-naar-Nederland-begin-2024-ook-naar-Belgi%C3%AB/m-p/18...