De primaire account of standaard e-mailaccount kan je niet wijzigen, zoals je hier kan lezen: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/accounttypes-telenet-webmail/
Dus heb je nog een paar opties, waaronder:
1) Werken met een zgn. mailclient. In Mozilla Thunderbird kan je verschillende "identities" (afzenders/e-mailadressen) instellen en bij een reply kiest TB automatisch de juiste afzender.
2) Een nieuwe mailbox aanmaken en jouw alias/e-mailadres verhuizen naar die mailbox/account.
Mijn Telenet > Mijn Internet > E-mail - Mailbox beheren
Selecteer de mailbox en dan zie je onderaan:
Wil je een e-mailadres verplaatsen naar een andere mailbox van je abonnement?
- Verwijder dan het e-mailadres dat je wilt verplaatsen uit de lijst van aliassen
- Klik op Bevestig aanpassingen
- Voeg het e-mailadres opnieuw toe op de andere mailbox
Dus verwijder jouw e-mailadres en dan terug via
Mijn Telenet > Mijn Internet > E-mail - Mailbox aanmaken
Hier moet je een nieuwe gebruiker aanmaken en je kan ook een nieuw wachtwoord instellen als je wil. Daarna stel je het e-mailadres in dat je juist verwijderd hebt.
Laat maar weten of het (niet) lukt!
Bjørn (sb) | Ere-Krak An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.' Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.