Beantwoorden
ivov
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Jij bent af! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Uitschakelen automatisch opslaan van E-mailadress

Halo, ik heb een smartphone Redmi 3S met android 6.0.1

als ik wil bellen staan mijn contacten prima zoals ik ze erin gezet heb,

wil ik een mail naar iemand zenden dan heb ik een contactenlijst van hier tot....

want van eender wie of wat ik een mail ontvang komt dat E-mail adres direct bij in mijn mailcontacten.

iemand een idee hoe dat kan eventueel kan uitschakelen

Dank en groetjes

IVOV

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5247
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Uitschakelen automatisch opslaan van E-mailadress

Welke app gebruik je om je e-mail op te halen?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ivov
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Jij bent af! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Uitschakelen automatisch opslaan van E-mailadress

Ik heb het misschien wat ingewikkeld gemaakt. App - MAIL-gebruikt die op toestel stond en daarop telenet account gezet  waarop alle mails met  @telenet  komen  en ernaast G-mail geinstalleerd waarop mails met  @gmail  komen. Al eens gedacht om andere mail-app te installeren maar welke ?en beetje bang om verder iets in de soep te draaien daar ik denk dat ik originele app niet zou kunnen verwijderen en dat nu buiten die vervelende opslag van mailadressen in MAIL  alles redelijk goed werkt..

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5247
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Uitschakelen automatisch opslaan van E-mailadress

Als je het ziet zitten om iets anders te proberen, dan is K-9 Mail misschien iets voor jou. Ik gebruik het zelf niet, maar ik heb het ooit aangeraden aan een gebruiker hier en die was daar tevreden over. De app is open source (= gratis, zonder reclame).

 

K-9 Mail

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fsck.k9


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes