41298
netweters
|
17852
gesprekken
|
19289
vragen
|
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn IMAP telenet account op een goed werkende manier in Outlook 2016 te brengen. Alle richtlijnen zijn goed opgevolgd, alle instellingen staan zoals beschreven, testmail verzend goed, maar toch kan ik geen mail versturen vanuit mijn TN account.
Iemand een idee?
Als je op beantwoorden klikt op een email, krijg je dan hetzelfde scherm?
Als ik beantwoord kan ik ook enkel mijn outlookaccount selecteren.
Probeer even om het emailadres helemaal opnieuw toe te voegen.
Ik heb outlook 2007 en kan dus niets met zekerheid over outlook 2016 zeggen.
Met mijn outlook staat er een standaard account ingesteld om te verzenden, dit kan vervelend zijn als men vergeet van account te wisselen als men een bericht van een andere account wil sturen.
Mogelijk hebben ze dat nu veranderd en kan je zonder standaard account werken maar moet je dan zelf kiezen welke account je wil gebruiken om de mail te zenden.
Welke account heb je ingesteld als de default om mails mee te verzenden? Misschien moet je proberen om TN in te stellen als default...
Hier vind je meer info hierover: https://www.slipstick.com/outlook/outlook-2010/multiple-accounts-and-the-default-account/