Beantwoorden
AVdV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Laat de zon in je hart! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Kolombreedte webmail aanpassen?

Iemand die weet hoe je de kolombreedte in de webmail kan aanpassen? 

Tussen de mappen en de mails verschijnt het icoon wel degelijk het icoonscale_width_1-512 en kan je de breedte aanpassen maar tussen de kolommen 'Van', 'Onderwerp', 'Ontvangen', 'Map', 'Grootte',... verschijnt het icoon niet en lukt het niet die breedtes aan te passen. En net de kolom 'Van' wil ik vergroten en kolom 'Onderwerp' verkleinen. Uitgetest in Mozilla Firefox en in Internet Explorer, in beide browsers lukt het niet. Enig idee hoe dit wél zou kunnen aangepast worden? 

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
u203192
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Kolombreedte webmail aanpassen?

 
0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Kolombreedte webmail aanpassen?

Deze vraag is al een paar keer gesteld op Netweters.

Je werkt waarschijnlijk op een Mac. Telenet beweert dat het daar aan ligt.

Ik denk met wat moeite te doen in CSS dat het zeker in orde kan komen voor alle platforms.

 

Wat je kan doen is onder "Weergeven' (drop-down menu aan rechterkant onder het zoeken vak) de gesprekken per conversatie zetten en het leesvenster rechts laten weergeven.

Op die manier krijg  je in het linker vak links de afzender te zien en daaronder het onderwerp van de mail. Rechts zie je de ontvangstdatum en of er een bijlage bij de mail zit.

Je ziet naast de afzender ook het aantal mails in de conversatie.

 

Ik hoop dat dit helpt, het is in ieder geval beter dan alles op één gestampt.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
AVdV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Laat de zon in je hart! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Kolombreedte webmail aanpassen?

Bedankt voor de tip en ik had dat eerder al eens uitgeprobeerd maar vind het al bij al ook niet zo handig om mails per conversatie weer te geven.  En nee, ik werk niet op een Mac, dus daar ligt het niet aan. Het komt dus voor op een Windows, zowel in Internet Explorer als in Mozilla Firefox. Werk aan de winkel voor Telenet dus om de look & feel van hun webmail wat bij te schaven.

0 Likes