Beantwoorden
FastBitz
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Imap Settings

Ok Telenetters,

 

Ik heb, zoals vele blijbaar, hier plotsklaps problemen met het zenden van emails via smtp.telenet.be.

 

Mijn instellingen staan juist (ik stel dit ook in voor andere mensen, dus ken ze vrij goed van buiten ondertussen :-)).

 

De melding die ik krijg is degene die zegt dat mijn pass & email gerejected worden. (dus niet dat deze fout zijn)

 

Zou het kunnen dat:

1. Mijn emailadres geblacklist staat op de telenet server?

2. iets anders (maar dan zou ik écht niet weten wat)

 

(mocht het het eerste geval zijn, hoe pak ik dit het beste aan? Heb geen zin om wéééral 3 uur aan de lijn te hangen en aan 5 mensen het uit te leggen waar je sowieso van weet dat alleen de laatste het gaat begrijpen.)

 

Thanks!

 

FB

 

Ik krijg de

 

Met vriendelijke groet,


Wim

0 Likes
4 reacties
weergave
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Imap Settings

kan je even de bounce-header  kopiëren een plakken  dan is gemakkelijk om diagnose te stelen 

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Imap Settings

@FastBitz

Voor Outlook zijn dit normaal de settings: 

IN: port 993 , encrypting SSL/TLS

OUT: port 587, encrypting STARTTLS

Dit werkt bij mij wel, zowel op mijn PC met outlook 2016 als op mijn GSM met allerlei mail apps

 

Voor blacklisting kan je maar op één plaats terecht en dat is de Telenet helpdesk. Als je niet wil wachten, kan je misschien via de Facebook pagina proberen of via Twitter, die worden door Telenet medewerkers gemonitord, in tegenstelling met dit forum 🙂


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5248
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Imap Settings

Misschien ook even melden met welke mailclient je werkt? (Ik gok op Outlook.)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
mmuylaert
Freshman Alleslezer
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Imap Settings

Zelfde probleem, bij mij begonnen sinds update naar w10 pro : 1703  15063.674. Op 2de pc geen problemen (1703 15063.632)

0 Likes