41248
netweters
|
17807
gesprekken
|
19237
vragen
|
Geachte,
Reeds een paar dagen kan ik geen opnames meer programmeren via de smartphone. Volgende melding verschijnt: "je moet een abonnement nemen".
Ook is het niet mogelijk opnames te consulteren via de smartphone. Raar raar..
Jullie weten zeker de oplossing.
Bedankt!!
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: kan niet opnemen via smartphone
Heb je al eens geprobeerd om uit te loggen en opnieuw in te loggen?
Doet het probleem zich ook voor als je met dezelfde gegevens inlogt op een ander toestel of de website telenet.tv? Indien ja, dan is er iets mis met je account en neem je best contact op met de klantendienst: Technische vraag (telenet.be)
Heb hier net hetzelfde aan de hand, kan nergens uitloggen, zwijg stil ergens inloggen. App stoppen en terug opstarten helpt niet….
Het probleem is niet opgelost. Zal contact opnemen met Telenet.
Hoe dan ook bedankt hoor.