Beantwoorden
RobertVanesch
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

App LSC Smart Connect verwijderen op defecte smartphone

Op mijn defecte smartphone (kan niet meer opgestart worden na val met glasbreuk en moederbord stuk) staat een app die ik zou moeten kunnen verwijderen. 
Ik zou die app nl. LSC Smart Connect op mijn nieuw toestel willen installeren en daarvoor moeten alle gegevens op het oude toestel gewist worden. Bestaat hier ergens een mogelijkheid voor.
Dank bij voorbaat voor alle nuttige informatie hieromtrent.

Robert Vanesch

 

Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: App verwijderen van defecte smartphone

4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

App LSC Smart Connect verwijderen op defecte smartphone

Ik vrees dat je van een foon met kapot moederbord niet veel meer kunt verwijderen ....

Ik zou in uw plaats contact opnemen met de ontwikkelaar van die app en uw situatie uitleggen. Als er al iemand uw vraag kan beantwoorden zal hij (of zullen zij, een team dus) dat wel zijn.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Marc9820
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
Say what?! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

App LSC Smart Connect verwijderen op defecte smartphone

Naar ik begrijp is dit een app van "de Action". Installeer op een nieuwe foon en vul je account gegevens in, zou toch moeten werken.
https://www.gebruikershandleiding.com/LSC-SmartConnect-(Action)/924907/antwoord.html

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2739
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

App LSC Smart Connect verwijderen op defecte smartphone

Als je toestel aan een pc hangt via een kabel geraak je er wel in

Zal wel niet makkelijke zijn

Bij een nokia gedaan in tijd die hebben een website van de fabrikant wordt toestel volledig gewist

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

App LSC Smart Connect verwijderen op defecte smartphone


@luc55  schreef:

Als je toestel aan een pc hangt via een kabel geraak je er wel in

...knip...


Wanneer het moederbord defect is twijfel ik daar toch sterk aan ..

Bij een defect scherm kan dit wel een oplossing zijn. Maar dat is in deze situatie dus niet het geval.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.