Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Zij er nog Windowsphone gebruikers die alle Telenet apps zouden willen kunnen gebruiken???

 

Momenteel staan we quasi in de kou omdat Telenet enkel apps voor Android en IOS ter beschikking stelt.

Ook wij willen graag gebruik maken van TRIING, e.d. 

 

Meld jullie hieronder, als we met genoeg zijn wordt er misschien wat vaart achter gezet.

31 reacties
Thomas1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Handje vol! Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Altijd worden iPhone & Android bevoordeeld tegenover Windows Phone.

Het word eens tijd waneer je een app wil downloaden je niet alleen de keuze hebt tussen de 2 maar tussen de 3 !!!!!

Hopelijk veranderd er eens iets !!!

kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Ik vraag me af in hoeverre Telenet een geste wil doen aan gebruikers van WindowsPhone omdat aan die klanten niet dezelfde service voor het hetzelfde geld wordt geboden. Waarschijnlijk staat ergens wel in de kleine letterjes dat dit niet onder de basisdiensten valt. 

 

Volgens de Helpdesk zijn ze er wel mee bezig bij Telenet maar voor wanneer ?

Dus zoveel mogelijk ondersteuning voor dit topic is al een goed begin.

 

 

christoforius
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pionier Primeur! Pageturner! It's your seventh party!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Ik vind het niet kunnen dat Telenet met veel tromgeroffel reclame maakt voor features waarvan Windows Phone gebruikers niet gebruik van kunnen maken.

 

Velen die een toestel hebben met Windows Phone hebben en die op TV/Internet/Mail reclame zien van Telenet voor nieuwe producten voelen zich bedrogen wanneer dit niet werkt op hun toestel. Vermeld het op zijn minst duidelijker voor degenen die niet graag advertenties afzoeken naar kleine letterjes.

 

Ik wil hier zeker geen discussie starten of Windows Phone een goed besturingssysteem is (wat het volgens mij zeker is) maar stel me wel de vraag waarom Telenet weigert te investeren in het beschikbaar maken van hun apps voor Windows Phone, wat toch een platform is dat steeds meer gebruikers heeft.

kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

wvds
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Ik nam reeds meerdere keren kontakt op met Telenet om dit probleem aan te kaarten maar krijg steeds hetzelfde antwoord en dit zonder planning. Mogelijks kan een consummentenvereniging als testaankoop adviseren hoe we telenet kunnen aanmanen om al zijn klanten voor dezelfde prijs ook dezelfde service te bieden?

Telenet antwoord van 26/01/2015

U nam contact met ons op over de apps voor windows phone. Door het grote marktaandeel van Apple en Android worden de meeste apps eerst voor deze platformen ontwikkeld. Voor deze platformen zijn dan ook veel meer ontwikkelaars die we hiervoor kunnen inschakelen. Het kleine marktaandeel van Windows phone zorgt er dan weer voor dan vele apps zelfs niet worden ontwikkelt voor dit platform. We zijn nog volop bezig met de apps te laten aanpassen, maar door het relatief kleine aantal ontwikkelaars voor dit platform zijn de wachttijden voor de ontwikkeling zeer lang. Ik kan u enkel aanraden om onze blog, http://snap.telenet.be in het oog te houden. We bespreken hier de nieuwigheden van deze apps. Indien u nog verdere vragen hebt, kan u ons altijd bereiken op het telefoonnummer 015666666. U kunt bij onze technische klantendienst terecht op werkdagen van 8 tot 22 uur. In het weekend en op feestdagen van 9 tot 22 uur. Of via www.telenet.be/contact en hier stuurt u een e-mail. Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.
kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Proximus kan het wel....De Lijn kan het....Bpost kan het,  zovele anderen kunnen het en dan komt Telenet met zulk flauw excuus af ? Dat is een al te gemakkelijke uitleg.  Moet beter kunnen.

skyguy7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Ik ben zeer verheugd dat ik niet alleen ben met mijn verzuchtingen in verband telenet zijn blindheid voor windows phone. We moeten meer betalen, maar voor de rest kan hun het niet schelen dat er klanten zijn die windows phone hebben.

 

Die support app ook, enkel android en ios. Zeer spijtige zaak.

kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Hoemeer Kudo's jullie (gebruikers van Windowsphone) geven aan deze post hoe hoger in de ranking, hoe meer kans dat hij gaat in het oog springen bij Telenet, hoe meer kans dat er iets gebeurt ...bellen.jpghelaas niet voor uw Windowsphone Smiley LOL

Spoiler
 
wvds
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Ik had dit weekend terug een mail gestuurd naar Telenet en werd  maandag teruggebeld met volgende uitleg:  "Er zijn weinig ontwikkelaars voor windows apps omdat hun marktaandeel maar 2% is en we moeten wachten. Volgens telenet  ligt het eigenlijk aan windows want zij moeten toestemming geven voor de ontwikkeling van windows apps en doen dat blijkbaar niet of zeer traag. De dame meldde verder dat ze verwacht dat het dit jaar zal opgelost zijn. "

 

Mijn bedenking:

Wat wint Windows ermee de ontwikkeling voor windows apps te vertragen? Het kan toch alleen maar in hun voordeel spelen, hun marktaandeel vergroten! Hierop kon de dame geen antwoord formuleren. 

Moet iemand, een bedrijf immers toestemming krijgen van windows om een windows app te ontwikkelen?  

 

We betalen inderdaad evenveel als apple of android gebruikers maar kunnen bv met triiing niet dezelfde besparing bekomen. 

 

 

kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Vandaag opnieuw een charmemail in mijn mailbox gekregen met onwaarheden als je een WindowsPhone gebruiker bent.  Telenet wees toch eens EERLIJK t.o.v. jullie klanten, stop met excuses en geef gewoon toe dat jullie het niet waarmaken ten opzichte van bepaalde klantengroepen. Zo simpel is het, eerlijkheid siert.Telenet app.png

Pien
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU Handje vol! Leesbeest! Leesclubje starten?

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Hmm, dat klopt dus echt niet.

1.) Microsoft moet helemaal geen toestemming geven om apps te ontwikkelen - het is zelfs zo dat ze ze het onwikkelen van apps echt promoten - met gratis App Studio om razendsnel apps te ontwikkelen (en ook tips om bestaande apps van iOS en Android om te zetten). Zie: https://dev.windows.com/en-us/getstarted

2.) Marktaandeel klopt ook niet. Zie:

 http://www.telecompaper.com/news/windows-phone-closing-in-on-ios-in-belgium-microsoft--1012357

 

Telenet, graag je helpdesk-medewerkers beter briefen, zodat ze met iets geloofwaardiger excuses op de proppen komen. En geef ons a.u.b. eens een concrete datum. We hebben hier thuis 3 King (+)  gebruikers met een Windows Phone en vinden het schandalig dat we al zo lang in de kou staan.

Deejee8840
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! Pionier Primeur!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Ik ben hier al van de eerste dag op aan't wachten.

 

Dank u Telenet om sommige mensen " I-Phone en Android-gebruikers" voor te trekken op  de rest


@kermax schreef:

Zij er nog Windowsphone gebruikers die alle Telenet apps zouden willen kunnen gebruiken???

 

Momenteel staan we quasi in de kou omdat Telenet enkel apps voor Android en IOS ter beschikking stelt.

Ook wij willen graag gebruik maken van TRIING, e.d. 

 

Meld jullie hieronder, als we met genoeg zijn wordt er misschien wat vaart achter gezet.


 

leoke123
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier Primeur! It's your fourth party!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Telenet biedt zelf Windows phones aan!!

Toen ik 2,5 jaar geleden mijn eerste WP kocht (nu aan mijn 3e, de 930!) werd me door

een Telenet medewerker verzekerd dat de apps snel gingen komen.

Yelo-app heeft een jaar op zich laten wachten...

Triiing ging volgens een andere medewerker ook al meer dan een jaar op WP beschikbaar

zijn...

Voorlopig nog niets van gemerkt... 😞

 

beke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Yelo Play-app voor Windows? Handje vol! It's your eighth party! Mooi, mooi!

Windows Phone - Telenet apps - wie wil ze?

Verlden jaar werd (eindelijk) met veel bombarie de Yelo app aangekondigd. Had mij ingeschreven als testpersoon om toch maar zeker de app te hebben. Ik heb er misschien drie maand van kunnen genieten. De app werd geupgradet en aangepast, en sindsdien heb ik dus niets meer.

Hopelijk met de komst van Windows 10 wordt alles wat gemakkelijker? Het OS gaat er prat op dat alle apps voor  elk platform hetzelfde zijn. De window pc gebruiker staat wat sterker in zijn schoenen.

Als er toch zo een problemen zijn met het ontwikkelen van een app kunnen ze misschien eens aankloppen bij Microsoft? Die mensen staan te springen om bedrijven te helpen apps te ontwikkelen voor hun besturingssysteem! Er zijn genoeg voorbeelden van.

En al zijn er maar 100 gebruikers, ik denk wel dat iedereen dezelfde service verdiend? Op mijn factuur zie ik althans geen onderscheid?