Beantwoorden
Dejonghemax
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Gamifive abonnement

Beste

 

Ik heb blijkbaar een betalend abonnement bij Gamifive zonder dat ik dat wil. Zou u dit aub kunnen stopzeggen. Ik heb hen zelf geen toestemming daarvoor gegeven. Ik wou dit abonnement helemaal niet en nu zal ik er waarschijnlijk voor moeten betalen. 

 

Mvg

 

Maxime Dejonghe 

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Gamifive abonnement

Ik weet niet wat dat is maar Telenet heeft daar niets mee te maken.

Is het een service op GSM? Stuur dan 'STOP' terug als je van hen een SMS krijgt.

Krijg je er een email van? Dan is het waarschijnlijk gewoon reclame. Zoek in de email voor afmelden voor de reclame dit staat meestal vanonder.

Als dit het nog niet oplost, kan je dan meer informatie geven? 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Gamifive abonnement

Je hebt waarschijnlijk een spelletjes-app geinstalleerd op jouw smartphone/tablet.

Sommige spelletjes-apps kunnen een sms versturen om speltijd bij te krigen of om een abonnement aan te vragen voor betalende sms'en (diensten van derden).

 

Je kan het volgende hier tegen doen:

  • Een sms terugsturen met het woord STOP  naar het verkorte sms-nummer.
  • Betalende sms-diensten blokkeren in Mijn Telenet. (let op dat bijvoorbeeld betaald parkeren of een busticket kopen via sms hier ook onder vallen).
  • Bij sommige Android/iOS versies kan je per app de rechten voor elke afzonderlijke app uitschakelen. Zorg dat er voor spelletjes- en andere amusement-apps e.g. horoscoop) geen sms-rechten actief staan.

 

0 Likes
Beantwoorden