Beantwoorden
Lindus56
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! It's your sixth party!

niet inloggen met Iphone 5S thuis op telenetlogin

Als ik thuis ben gaat mijn Iphone 5S altijd Telenethomespot om op internet te gaan. Ik zie in de lijst mijn telenetlogin van mijn internet staan. Als ik daarop druk probeert die verbinding te maken hiermee en moet ik mijn wachtwoord ingeven. Als ik mijn wachtwoord ingeef dan blijft alles op non-actief staan en kan ik dit niet bevestigen.  Dit is al van begin af aan zo. Wie kan mijn hierop een antwoordje bezorgen, alvast bedankt op voorhand

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

niet inloggen met Iphone 5S thuis op telenetlogin

Heb je nog andere toestellen die datzelfde probleem ervaren?

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Lindus56
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! It's your sixth party!

niet inloggen met Iphone 5S thuis op telenetlogin

Heb enkel laptop thuis en deze is aangesloten via mijn Telenet login
Enkel met men Iphone dit probleem
Ook heb ik heel slecht bereik in huis
Modem staat in living en als ik naar keuken ga of slaapkamer heb ik traag en soms geen WiFi verbinding met iphone en deze blijft continue verbinding houden met Telenethomespot
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

niet inloggen met Iphone 5S thuis op telenetlogin

Toch even enkele vragen:

 

1) Heb je whop ofwhoppa?

2) gebruik je ook een eigen router of accespoint?

3) Wat is de afstand (in vogelvlucht) van de keuken of de slaapkamer tot aan de modem?

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

niet inloggen met Iphone 5S thuis op telenetlogin

Toch even enkele vragen:

 

1) Heb je whop ofwhoppa?
2) gebruik je ook een eigen router of accespoint?
3) Wat is de afstand (in vogelvlucht) van de keuken of de slaapkamer tot aan de modem?

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden