Beantwoorden
guigou02
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier Primeur! It's your seventh party!

email verzet van account

hallo,

 

ik heb vandaag het emailadres van mijn ventje verzet op mijn account, dit stond nog steeds onder het account van zijn ex.

Gezien dit mailadres gebruikt wordt voor zijn werk staan er belangrijke mails in + contactpersonen maar alles is nu verdwenen. Weet er iemand hoe ik die kan terugzetten ?

Zijn emailaccount is nu leeg, maar hij heeft de laatste maanden altijd alles vanop mijn IPadres verstuurd en ontvangen.

Bedankt.

 

 

9 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

email verzet van account

deze mails zijn weg

 

http://klantenservice.telenet.be/content/telenet-e-mailadres-verplaatsen-naar-andere-telenet-mailbox

 

 

  • Let op: bestaande e-mails gaan verloren. Verplaats of bewaar de bestaande e-mails daarom eerst.
  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
guigou02
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier Primeur! It's your seventh party!

email verzet van account

het probleem is dat zij blijkbaar zijn paswoord veranderd heeft en wij geen toegang meer hadden tot dit mailadres. en dan heeft ze zijn mail vrijgegeven, en nu is alles weg 😞

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

email verzet van account

Weg is inderdaad weg en daar gaat de technische dienst niets aan kunnen veranderen.

 

Wanneer je je wachtwoord kwijt bent kan je gewoon een nieuwe aanvragen via de webmail:

 

- Ga naar de webmail.

- Klik naast 'Je wachtwoord' op vergeten.

- Geef je telenet login, internet login of je mail adres in en klik op volgende.

- Uw gegevens met een nieuw wachtwoord kunt u afprinten en direct gebruiken.

 

Lukt dit echter ook niet neem je best contact op met de klantendienst.

 

- Bel 015 666666

- Optie 2

- Optie 1

 

De klantendienst kan dit eventueel resetten maar gaan dan wel uit veiligheid bepaalde gegevens controleren. Indien deze niet overeenkomen zullen zij ook niet kunnen helpen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om te zorgen dat telenet over alle juiste gegevens beschikt.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
guigou02
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier Primeur! It's your seventh party!

email verzet van account

dat was het probleem, we konden het paswoord niet herinstellen omdat dit enkel kan onder de account waar het geregistreerd staat, dus bij zijn ex.

en ik heb gebeld naar dat 015 nummer en daar zeiden ze : ja er zijn problemen met de mail wegens een update. dus ja , wij wachten hé, zoals ze ons daar wijsgemaakt hebben. maar da bleef duren en heb dan gevraagd op FB aan telenet of het probleem reeds opgelost was en daar wisten ze van geen probleem. dus hebben ze het nagezocht en het bleek dat het paswoord bij zijn ex moet veranderd zijn dit weekend. maar ja, die weet zogezegd van niks, en nu heeft ze het adres vrijgegeven en heb ik het onder mijn account kunnen heraanmaken met het gevolg dat we alles kwijt zijn 😞

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

email verzet van account

Dit soort dingen kunnen gebeuren.

 

Ik heb er zo nu en dan al op zitten hameren dat backups geen overbodige luxe zijn. Ik heb je 2 manieren via pm bezorgt die in de toekomst dit soort dingen kunnen verhelpen :).

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

email verzet van account

Zijn ex-partner kan misschien het volgende doen:

 

  • Surfen naar http://www.mijntelenet.be
  • Inloggen met haar hoofdaccount
  • Klikken op Mijn Internet (in de linkermarge)
  • Klikken op Mailbox aanmaken
  • De gebruiker/mailbox selecteren die werd verwijderd.
  • Invullen waar nodig en op Volgende klikken
  • Een nieuw e-mailadres invullen
  • Op Bevestig Aanpassingen klikken
  • Klikken op Beheren (in de linkermarge onder Gebruikers)
  • De gebruiker/mailbox selecteren die werd verwijderd.
  • een nieuw wachtwoord invullen bij Wachtwoord en Wachtwoord Bevestigen
  • Op Volgende klikken

 

Als dit werkt zou je met het nieuwe e-mailadres en en wachtwoord normaal terug aan je berichten kunnen geraken en deze kunnen doorsturen naar jouw mailadres.

 

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

email verzet van account

@Area57 ik denk niet dat dat gaat werken eerlijk gezegd. Telenet meldt op hun site dat alles verwijderd wordt bij het overschakelen van accounts dus dan is het echt weg. (dat gevoel heb ik toch 🙂 )
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
ubahnub
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Even demarreren... Warming up? Goed bezig! On a roll...

email verzet van account

De oude mailbox blijft nog een tijd behouden op het systeem van Telenet, maar kan niet gelinkt worden aan een ander klantnummer of login.

 

Je kan proberen het e-mail adres terug aan het account van de ex-vriendin te koppelen en via de achterliggende diensten val Telenet te vragen of zij de mails terug kunnen toveren... maar ik durf niet te garanderen dat dit gaat helpen.

 

 

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

email verzet van account

Begrip voor de situatie gaat er wel zijn... echter is het artikel op de klantenservice duidelijk:

 

Eerst even dit …

  • Telenet e-mailadres verplaatsen (bv. bij verhuis)? Dan moet je heteerst vrijgeven
  • Daarna kun je het toevoegen op een andere Telenet-mailbox
  • Let op: bestaande e-mails gaan verloren. Verplaats of bewaar de bestaande e-mails daarom eerst.

 

Dit is geen kwestie van of het technisch wel kan of niet.  Telenet verleent geen backup diensten dus de verantwoordelijkheid ligt bij de klant.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden