Best eens contact opnemen met de klantendienst. Bij mij zijn ze daarvoor langsgeweest en was dit verbeterd nadat ze de buitenaansluiting opnieuw gedaan hadden.
Ik merk wel dat sinds de laatse optrekking van de snelheden het enorm kan varieren.
Mijn netwerk wordt gemonitord door "sam knows". En dit zijn de resultaten voor augustus voor een Internet fiber 200.
Down
minimum op 8/8 om 21u 29.33 Mbps
maximum op 31/08 om 2u 190.78 Mbps
maandgemiddelde over alle metingen ( een 300 tal per maand) 142.18 Mbps
Up
tussen 11.61 Mbps en 12.47 Mbps. Gemiddeld 12.22 Mbps
Telenet heeft blijkbaar nog werk om zijn nodes te optimaliseren. De grote netwerf is nog niet af. En er zijn geen massa klanten bijgekomen in mijn buurt. Toen ik nog op 150 Mbps zat waren de schommelingen veel minder.
Ignace (igvfer) | Krak Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.