Beantwoorden
BPaesen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

freephone

Ik heb een Kong abo, maar gebruik de freephone niet. 17.93€ + bt wat ik dus per maand weggooi. Kan ik hier vanaf geraken maar toch de rest behouden? Zonder dat het abo duurder ipv goedkoper zal worden zoals men in de winkel vertelde?

0 Likes
Beantwoorden
22 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

freephone

bekijk je combinatievoordeel op je aanrekening /factuur deze ben je kwijt als je telefoon opzegt

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Bremar
Freshman Beetjesweter
Berichten: 23
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

freephone

neen. dat kan niet. Waarom zou je je vaste lijn niet gebruiken als je ze hebt? Goedkoper gsm abonnement/prepaid nemen in combinatie met trring
0 Likes
Beantwoorden
Yannick_
Professional Weetjesweter
Berichten: 56
My smart Valentine Trick or treat? Goed bezig! All I want for X-mas is YOU

freephone

Hey BPaesen,

 

als de info die je hebt gekregen voldoende is, denk er dan ook zeker even aan dit als oplossing te flaggen zodat andere dit makkelijker terugvinden.

 

Yannick

Yannick

Kids today with techno music. You should enjoy the classics, like Hasselhoff. ~Reinhardt | Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Susynoid
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

freephone

Hallo, ik vind dit geen oplossing en zit met hetzelfde probleem.
Ik wil digitale tv en internet 160, maar geen freephone, geen vaste telefonie.

Ik wil enkel een mobiel abonnement.

Ik bel niet veel maar sms en surf mobiel wel veel.

Waarom maandelijks 20 euro freephone betalen als je dit niet gebruikt of niet wil gebruiken?

0 Likes
Beantwoorden
Bremar
Freshman Beetjesweter
Berichten: 23
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

freephone

Neem dan gewoon alles apart als je geen freephone wil:  Internet 160 kost 70 euro per maand

digitale tv 25 euro per maand.... 

0 Likes
Beantwoorden
Susynoid
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

freephone

Ja, maar dan betalen we 95 euro voor iets wat eigenlijk maar 55 euro waard is. M.a.w. Men zou eens moeten nadenken over de pakketten die momenteel worden aangeboden want die zijn niet meer van deze tijd.
0 Likes
Beantwoorden
VickyD
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

freephone

In een Whoppa zit nu eenmaal de vaste lijn en wanneer je op je aanrekening gaat kijken zie je dat je infeite al een veertigtal euro korting krijgt op de 'eigelijke' kostprijs van alle producten apart. Dus je betaalt de 20 euro freephone in principe niet. 

 

Laat je de vaste lijn schrappen krijg je een duurdere prijs per maand dan wanneer je een pakket kiest.. 

UItgerekend naar wat je hier vraagt komt dat ongeveer neer op 109 euro met een abo van 'maar' 15 euro.

 

 

0 Likes
Beantwoorden
Bremar
Freshman Beetjesweter
Berichten: 23
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

freephone

Susynoid. Tis maar hoe je het ziet en gebruikt. Superhandig die vaste lijn. Gratis bellen.. vooral met de vakanties in het vooruitzicht en nu Triing naar behoren werkt.
0 Likes
Beantwoorden
neo
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Pionier Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

freephone

gratis bellen noemen ze dat dan.

We hebben 2 uur gebeld op een maand en dat kost ons met die freephone brol 34 euro in totaal

Het is schandalig,ikverheug me op de dag dat de kabel vrijgegeven wordt voor concurenten.

Dan zal telenet evenveel klop krijgen als electrabel.

Jammer dat proximus een te lage downloadsnelheid heeft .

Een bende krapuul is dat bij telenet. Die strooien de mensen zand in te ogen met hun pakketten.

Spoiler
 
0 Likes
Beantwoorden
Susynoid
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

freephone

@Vicky. Je betaalt die 20 euro freephone wel want als deze gewoon niet in het pakket zou zitten, zou je 40 euro korting hebben op digitale tv en internet en zou je dus 20 euro goedkoper uitkomen.
@Bremar. Kan handig zijn voor jou, maar niet voor iedereen. Ik bel bijna nooit. Ik heb echter wel een mobiel abo nodig om te surfen, emailen en smsen. Hiervoor moet ik dan nog eens 15 euro extra betalen bovenop freephone wat ik niet gebruik.
0 Likes
Beantwoorden
BPaesen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

freephone

En dan krijg je de vraag van Telenet of dit het antwoord is dat ik zocht... Absoluut niet. Weet ook wel dat het duur en overbodig is. En dat het nog duurder zal worden als ik een abo neem zonder de vaste lijn. Maar ik heb nog geen antwoord gekregen waarom iets wat minder is geworden meer zal kosten. Stel je dezelfde situatie eens voor in de winkel als je iets alledaags gaat kopen..... Als je beslist om iets niet te kopen, gaat men de rest in de rekken duurder maken... zit absoluut geen logica in. En nee, antwoord voldoet niet....

0 Likes
Beantwoorden
bbaeten
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

freephone

De reden waarom het abonnement duurder wordt wanneer je je telefoon opzegt ligt bij het feit dat je combinatievoordeel dan wegvalt en dat je enkel de losse lijnen betaalt

 

Voor een Whop komt dit neer op 49,39(Internet 60) +8,70(HD DIgicorder) + 16,00(kabel-tv) 

Dit kost dus  74,09 euro ipv 65,49 voor de volledige WHOP(met telefoonlijn).

 

0 Likes
Beantwoorden
Susynoid
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

freephone

Ja maar zonder telefoonlijn in Whop zou Whop goedkoper zijn. Conclusie blijft dus: biedt een pakket aan met een combinatievoordeel op enkel internet 160 en tv.
0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

freephone

Ga naar de Colruyt. Neem je meerdere pakken krijg je toch ook korting. 

Zelfde principe, jou eigen keuze hoeveel je neemt en ervoor betaald.(met meer korting of niet)

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden