Beantwoorden
gunterD
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

geen wifi meer na telefoon callcenter

ik had een probleem met mijn wifi deze was zeer traag. na het bellen van telenet heb ik nu niets meer van internet geen wifi of geen vast internet wat kan ik hier aandoen?

0 Likes
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2263
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

geen wifi meer na telefoon callcenter

Met gewoon te bellen naar Telenet zal er niets veranderen, maar wat heb je besproken en overeengekomen met de telenet medewerker.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

geen wifi meer na telefoon callcenter

Vermits je verwaarloost te vertellen met welk toestel je werkt ga ik ervan uit dat je een HGW (modem/router) hebt. Het advies is simpel: herstart het toestel door even de stroom te onderbreken. Doe hetzelfde met het toestel (toestellen) waarmee je draadloos verbinding wil maken.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jebo65
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

geen wifi meer na telefoon callcenter

Heb enkele maanden geleden ongeveer hetzelfde gehad, eerst de wifi die niet meer werkte, daarna ook via de netwerkkabel.

Technieker laten langskomen, en bleek een defekte modem te zijn, deze hebben ze direct vervangen, en alles werkte terug zoals voorheen.

0 Likes