Beantwoorden
rebecca12
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Emoticons webmail

Ik heb problemen met het versturen van emoticons.

Emoticons versturen van telenet naar telenet gaat perfect.

Van telenet naar gmail kun je de emoticons niet meer zien.

Omgekeerd krijg ik een hoop cijfer en letters.

Iemand een oplossing????

0 Likes
7 reacties
rebecca12
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Emoticons webmail

nu had ik toch wel een antwoord verwacht de de wifi weters, dus jullie weten zelf niet hoe je dit moet oplossen, 

0 Likes
Behemoth
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Emoticons webmail

Dat zijn codes die verwijzen naar afbeeldingen (de smilies dus). Die van Telenet werken waarschijnlijk enkel op de Telenet servers en die van GMail op de servers van Google.

 

Denk ik he 🙂

0 Likes
rebecca12
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Emoticons webmail

dan hebben ze dat heel bewust veranderd ,want voor dat ze alles omgegooid hebben werkte ze wel, daar ik emails binnen kreeg van gmail en daar stonden die emoticons toen wel op,dus snap ik niet goed dat ze nu niet meer werken, weet niemand daar nu een antwoord op, het is tenslotte telenet die het veranderd heeft

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Emoticons webmail

Sorry, maar ten eerste gebruik ik geen webmail, maar een mailclient en bovendien gebruik ik geen emoticons, maar smileys. Lekker old school. 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
rebecca12
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Emoticons webmail

sorry als ik me niet vergis is dat identiek hetzelfde hé,je gebruikt alleen een andere naam, een figuurtje is een figuurtje, ze zien er net hetzelfde uit, en daarmee is er nog altijd geen antwoord op mijn vraag waarom ik hier enkel tekens en cijfers krijg en omgekeerd ook  als ik een mail binnen krijg van gmail, terwijl dit voor hun verandering wel ging

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Emoticons webmail

Ik denk dat je de verklaring moet zoeken bij de reactie van Behemoth. Wellicht is er een update geweest van de emoticons en wordt het (tijdelijk?) niet goed ondersteund. Heb je Google al gecontacteerd?

 

Gewoon ter info: een emoticon is een grafische afbeelding om een emotie uit te beelden Smiley Knipoog , een smiley is een tekst karakter(s) om een emotie uit te beelden. 😉 En neen, dat helpt je niets voorruit, maar nu heb je tenminste iets bijgeleerd en is je bericht niet voor niets. 🙂


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Emoticons webmail


@rebecca12 schreef:

nu had ik toch wel een antwoord verwacht de de wifi netweters, dus jullie weten zelf niet hoe je dit moet oplossen, 


Wij zijn ook maar mensen 😛

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes