Beantwoorden
Jezze
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Blizzard overwatch: connectie problemen

Beste,

 

Ik probeer een deftige spel van bovenvernoemd spel te spele maar ik ervaar spelbrekende connectie problemen. Ik heb geen idee waar de oorzaak zit want als ik de gameserver ping lijkt alles ok, enkel wanneer ik traceroute uittest kom ik met volgend resultaat. Kunnen deze time-ots bij telenet liggen?

 

Microsoft Windows [Version 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation.  All rights reserved.

C:\Users\Jezze>tracert 185.60.112.157

Tracing route to 185.60.112.157 over a maximum of 30 hops

  1     3 ms     3 ms     4 ms  192.168.0.1
  2    52 ms    14 ms    13 ms  10.76.64.1
  3     *        *        *     Request timed out.
  4    14 ms    10 ms    10 ms  dD5E0FA6F.access.telenet.be [213.224.250.111]
  5    13 ms    14 ms    54 ms  4.68.72.21
  6     *        *       27 ms  ae-3-80.ear2.Paris1.Level3.net [4.69.168.140]
  7     *        *        *     Request timed out.
  8    24 ms    29 ms    25 ms  212.73.205.158
  9    26 ms    29 ms    26 ms  37.244.9.33
 10    29 ms    26 ms    27 ms  24.105.31.36
 11    27 ms    26 ms    29 ms  185.60.112.157

Trace complete.

Iemand die mij hiermet kan bijstaan? Kan ik best eens bellen? Zijn er zo nog problemen voorhande?

 

Alvast bedankt!

 

499 reacties
Novanoid
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
All I want for X-mas is YOU Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Blizzard overwatch: connectie problemen

@igvfer Modem only is dus de oplossing. Probleem volledig verholpen de sitemet adds  wowhead.com bvb die mij +80% van de keren disconects gaf. Nu geen enkele meer na uitvoerig testen.

 

Tips voor mensen met het zelfde probleem ga niet naar de grote officiele telenet centers / telefoon support. maar liever naar de meer zelfstandige zaak met telenet centrum/support. Men is er veel meer ervaren en tonen teminste "begrip" ipv "nog nooit van gehoord en ik speel nochtans ook blizzard..."

 

hopelijk patchen ze alle modems snel voor iedereen. Nogmaals bedankt iedereen voor de uitstekende hulp. En ook kleine shout out aan de telernet medewerkers in zingem "van assche" die mij uitstekend hebben geholpen!

0 Likes
Petervc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Blizzard overwatch: connectie problemen

Zeg gewoon dat je een gratis checkup wil (als je die nog niet hebt gehad) van de helemaal mee tournee en dan kan de technieker een modem only meebrengen en plaatsen.

 

Ik moet eerlijk zijn dat ik al die fabeltjes die hier al verteld zijn van sites en addblocks etc bull**bleep** vind. Ik heb een maand en half geleden modem laten vervangen door modem only en heb sindsdien geen enkele disconnect meer gehad en geloof mij ik kom van 20-30 op een dag dus je moet er niet aan twijfelen wat het probleem is.

 

 

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Blizzard overwatch: connectie problemen

@Petervc Het is mogelijk dat het aan ads ligt hoor.
De reden dat het met een modem-only sowieso werkt is dat een modem-only een modem is en geen router. Het maakt gewoon verbinding met het netwerk en voor de rest doet het niks.

In de HGW zit een router en daar loopt het mis.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TomVD
Experienced Beetjesweter
Berichten: 15
All I want for X-mas is YOU Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Blizzard overwatch: connectie problemen

ik vind wel dat telenet lang op zich laat wachten met een reactie...

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Blizzard overwatch: connectie problemen

@TomVD - Vergeet niet dat dit een forum is dat bedoeld is voor en door gebruikers. Als je een "officiële" reactie wil, dan ben je beter af op Facebook of Twitter of via de telefoon.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sparxef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Blizzard overwatch: connectie problemen

Ik heb hetzelfde probleem...

 

Als ik Overwatch speel wordt ik meestal in game disconnected...

 

Ik heb bijna alles geprobeerd, de ports, telenet chat, nieuwe Lan kabel, ook een paar keer telenet techniekers laten komen, Firewall toelaten bij Blizzard,... Wat nu? 

Ik vind geen uitleg meer of geen oplossing meer...

In het begin bij telenet had ik geen enkel probleem met Overwatch,...

Nu ineens wel, bij de Playstation en PC, ook valt mijn internet van mijn Gsm soms uit, ik snap er helemaal niets meer van....

 

Heeft iemand een oplossing?

 

Zoals ik had gelezen zei iedereen dat ik naar fluo moest upgeraden maar ik heb Whoppa...

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Blizzard overwatch: connectie problemen

@sparxef

Zoals je de laatste pagina's kunt lezen zijn dit de mogelijk oplossingen:

- Wachten op een bugfix van Telenet
- Met een VPN spelen
- Op alle apparaten adblock installeren (werkt mogelijk niet)
- Je HGW omruilen voor een modem-only
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sparxef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Blizzard overwatch: connectie problemen

De vraag is: werkt Telenet wel aan een bug fix?

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Blizzard overwatch: connectie problemen


@sparxef schreef:

De vraag is: werkt Telenet wel aan een bug fix?


Volgens mij zijn ze in elk geval op de hoogte van het probleem.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Neuro
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Blizzard overwatch: connectie problemen

Mocht het hulpzaam zijn voor iemand, ik heb mijn HGW probleemloos in kunnen wisselen voor een modem only in het Telenet center te Schoten (in Carrefour). Ik heb verder geen uitleg moeten doen, gewoon HGW met stroomkabel afgegeven en gevraagd om te ruilen voor een modem only.

 

Na het installeren heb ik mijn eigen Ubiquiti router+AP aangekoppeld en geconfigureerd. Nu al een week aan het spelen zonder disconnects. Ik heb een tijdje zitten browsen met meerdere websites, waaronder Wowhead, familie tegelijk op Netflix/surfen -> geen enkel probleem ondervonden.

 

Het is jammer dat er een prijs aan vast hangt als je voor de eigen oplossing gaat, het voordeel voor mij was dan ook alles achter de modem volledig in eigen beheer & meer opties. Kwaliteit van mijn draadloze verbinding is ook zeer sterk omhoog gegaan maar dat komt ook weer door het eigen materiaal dat duurder is dan een all-in-one toestel.

 

Had ik al veel eerder moeten doen, zeker aan te raden!

Novanoid
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
All I want for X-mas is YOU Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Blizzard overwatch: connectie problemen

@Neuro Groot gelijk! zeker aan te raden.

 

Heb nu even de modem only and nog altijd super stabiel internet. Geen enkele DC! Dit is echt the way to go.

+ De contole over eigen netwerk is super. Nu kan ik eindelijk alle IP adressen reserveren via DHCP etc. dit geeft ook minder problemen met het vinden van de smarthub van mijn afstandsbediening en het terugvinden van men Rpi's over het netwerk.

 

Super blij dat ik deze topic heb gevonden en nogmaals bedankt voor de hulp die ik hier heb gekregen anders was ik nog aan het sukkelen.

Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Blizzard overwatch: connectie problemen

@Novanoid leuk on te horen! 🙂

Het enigste probleem dat er wel is, is dat de digicorder niet optimaal zal werken. (Er zijn routers met een iptv functie en dan zou het moeten werken als je dat juist instelt.) Of je kan hem direct op een switch achter de modem hangen maar dan kun je je opgenomen afleveringen niet kijken via yelo play.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Cmac0801
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Blizzard overwatch: connectie problemen

@Arthur2 Wat is het exacte modelnummer van de HGW en de modem-only modem? Ik heb op dit moment een Motorola CV6181E maar ben niet zeker of deze onder de HGW of modem only categorie valt aangezien wij nooit een draadloos netwerk van Telenet zelf hebben gehad. Een technieker wist mij destijds te vertellen dat het niet mogelijk was met ons Fluo abonnement, nu vraag ik mij dus af of dit een HGW is met de wireless features uitgeschakeld (wat het volgens de technieker was) of een modem only.

 

Thanks 🙂

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Blizzard overwatch: connectie problemen

De HGW weet ik niet maar dat is de modem-only, die heb ik ook.

Je hebt daar toch een router achter zitten hoop ik?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Cmac0801
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Blizzard overwatch: connectie problemen

Ja hoor 🙂

 

 

0 Likes