Beantwoorden
OaseIII
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your second party! It's your sixth party!

Aanmelden Wifree

Beste, Na eerste (mislukte) aanmelding bij Wifree, ontvang ik volgend boodschap: De server authentic.telenet.be heeft een geldig certificaat verstrekt dat is uitgegeven door GlobalSign Root CA, maar GlobalSign Root CA is niet geconfigureerd als een geldig vertrouwensanker voor dit profiel. Bovendien is de authentic.telenet.be niet geconfigureerd als een geldige NPS-server waarmee verbinding kan worden gemaakt voor dit profiel. Komt dit iemand bekend voor ?
0 Likes
8 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Aanmelden Wifree

Met wat voor toestel probeer je te verbinden?

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Yamakasi
Experienced Meerweter
Berichten: 105
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Aanmelden Wifree

Heb je EAP geactiveerd via mijn.telenet en staat je homespot ingeschakeld?

0 Likes
Ingrid-H
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf! It's your first party!

Aanmelden Wifree

Ik krijg dezelfde foutmelding. Ik probeer aan te melden met een win7 computer. Homespot en

eap staan aan. Iemand van telenet helpdesk probeerde in te loggen met mijn gegevens en zei dat hij zonder problemen kon aanmelden. Hij zei dat hij ook geen foutieve inlogpogingen in de log kon zien.

Ik kan ook niet aanmelden met een iPhone 5. Ipad blijft zonder problemen aangemeld.

Ik vermoed dat het dus een instelling van mijn pc en iPhone is? De helpdeskmedewerker raadde aan om de vraag op de community te posten.

Heeft het misschien iets met certificaten te maken?

Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?

0 Likes
Elke82
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Aanmelden Wifree

Ik heb hier hetzelfde probleem. Ik heb een Windows Phone en eerst had ik geen problemen, maar de laatste weken kreeg ik steeds de melding dat mijn TelenetHomeSpot mijn aandacht vereiste. Geen probleem, wel irritant dat ik mij steeds moest aanmelden, maar bon, das geen reden om te klagen. Nu heb ik vorige week een nieuwe WindowsPhone en blijk ik slechts héél af en toe op internet van Telenet te kunnen. TelenetHomeSpot zegt 'Uw telefoon kan geen verbinding maken' (wat raar is, want af en toe lukt dit wel)    Via mijn eigen netwerkdingaffaire krijg ik ofwel dezelfde melding ofwel aanvaard het mijn (juiste) wachtwoord niet    TelenetWiFree komt af en toe eens als verbindingskeuze, maar krijg daarna ook weer dezelfde melding. Mijn EAP is actief. Kan ik nog ergens iets controleren? Want begint mij langzamerhand te irriteren...

Clint123
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Aanmelden Wifree

Was bij mij ook ! Na lang zoeken ontdekt dat dit komt door geen of verouderde AdobeReader.

Dus de laatste versie (hoewel dit niet echt de laatste hoeft te zijn ) geinstalleerd en ..... problemen opgelost !

0 Likes
TomDeMan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Goed gevonden! Primeur! It's your sixth party! De kop is eraf!

Aanmelden Wifree

Hiermee lukte het bij mij:

 

http://tomenisabelle.com/downloads/Enable%20TelenetWifree%20or%20other%20EAP%20Wifi%2527s.pdf

 

Het is wel een heleboel schermpjes overlopen in het manueel toevoegen van wifi maar daarna  werkt het zonder problemen op mijn windows 7.

 

 

DirkKonings
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Aanmelden Wifree

Bedankt, dit werkt 🙂

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Aanmelden Wifree

@DirkKonings, super!
Duid je nog even de oplossing aan die jou geholpen heeft? Zo kunnen anderen met een gelijkaardige vraag sneller de oplossing terugvinden. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes