Beantwoorden
r6slider
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

Uitbreiding maandelijkse volume bij Whoppa

Hallo , ten eerste kan ik al geen bord selecteren ivm mijn vraag over het Whoppa abonnement .

Een tijdje geleden heb ik in een zelfde maand mijn abonnement veranderd van Fibernet 100 met uitbreiding maandelijkse volume van 5 euro naar Whoppa . Nu rekent men mij elke maand 5 Euro aan voor de uitbreiding terwijl ik nu onbeperkt surfen heb met Whoppa : Duidelijk een bug in het systeem !

Want als men veranderd van abbo dan valt de aanrekening normaal automatisch weg . Nu kan ik dit ook nergens deactiveren in "mijn telenet" . Is er nog iemand met hetzelfde probleem en hoe gaat Telenet dit oplossen ? Gaat men mij de maandelijkse extra 5 Euro terug betalen met terugwerkende kracht ? 

0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Uitbreiding maandelijkse volume bij Whoppa

Als je het volume uitbreidt, dan moet je dat zelf deactiveren, maar ik begrijp wat je wil zeggen.

 

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 66 66 66 of via Facebook of Twitter. Als je niet op je kop laat zitten, dan is de kans volgens mij vrij  groot dat het bedrag afgetrokken wordt van je volgende factuur.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
r6slider
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

Uitbreiding maandelijkse volume bij Whoppa

Ja , morgen ga ik bellen . Ben benieuwd . 

0 Likes