Beantwoorden
sophie-tara
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
All I want for X-mas is YOU Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Problemen bekabelde PS4 tijdens online gamen

Wie kan me helpen ???

Heb sinds enige tijd problemen met mijn PS4 tijdens het online gamen. Heel regelmatig heb ik kleine onderbrekingen. Heel vervelend dus. Heb de PS4 nu rechtstreeks bekabeld op modem (Docsis 3.0) en toch blijft het probleem. Reeds 2 maal is een technieker geweest en natuurlijk geen probleem gevonden! Heeft iemand enig idee of voorstel? Alvast bedankt 

0 Likes
4 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Problemen bekabelde PS4 tijdens online gamen

@sophie-tara 

 

Ik zou toch je modem gaan omwisselen. Voor de rest weet ik geen oplossing. (Je PS4 staat in DMZ momenteel?)

 

Zoals je al zei wil de technieker dat niet doen, doe het anders zelf? Je kan de modem loskoppelen en meenemen naar een Telenet center en vragen of zie die kunnen wisselen, normaal doen ze dat zonder problemen.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sophie-tara
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
All I want for X-mas is YOU Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Problemen bekabelde PS4 tijdens online gamen

@Arthur2

kan dit zomaar zonder eerst met de klantendienst te bellen?

PS4 staat nu ook bekabeld en port forwarding is gedaan ... heb al vanalles geprobeerd maar zonder enige verbetering. Ben al 12 jaar telenet klant en heb dit probleem maar sinds een maand of 3 à 4, daarvoor nooit problemen gehad! Neem ik best terug zo een Docsis 3.0 of zo een witte modem? bedankt voor je hul^p

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Problemen bekabelde PS4 tijdens online gamen

@sophie-tara

 

Ja dat kan. 🙂

 

Ik denk niet dat je kunt kiezen. De witte heeft snellere wifi, voor de rest is er geen verbetering.

Maar met de witte waren er enkele problemen maar mogelijk zijn die ondertussen opgelost.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sophie-tara
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
All I want for X-mas is YOU Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Problemen bekabelde PS4 tijdens online gamen

@Arthur2 Hartelijk bedankt voor je tip!!! Ben die modem gaan omwisselen (hopelijk is dat wel gratis) en ja sindsdien geen onderbrekingen meer.  Meer dan 3 maanden sukkelen, bellen met klantendienst en 2 techniekers over de vloer gehad is het eindelijk opgelost. Smiley Vrolijk

0 Likes