Beantwoorden
gatoula
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Leesclubje starten? It's your fifth party!

pincode verwijderen

Hoe kan je ontgrendeling met pin code op Huwaei p8 Lite ongedaan maken zonder dat je terug naar fabrieksinstelling moet?

0 Likes
6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

pincode verwijderen

Ik heb even de handleiding bekeken. Kan je dit eens proberen?

 

Instellingen > Alles > Beveiliging > SIM-vergrendeling instellen > SIM-kaart vergrendelen


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
gatoula
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Leesclubje starten? It's your fifth party!

pincode verwijderen

Dag Bjørn , Sim-kaart vergrendelen staat op "uit" maar dat verandert niets, ook niet heropstarten. 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

pincode verwijderen


@gatoula schreef:

Dag Bjørn , Sim-kaart vergrendelen staat op "uit" maar dat verandert niets, ook niet heropstarten. 


Als dit uitstaat, dan ga ik ervan uit dat je géén PIN-code moet ingeven wanneer je het toestel aanzet? (Dit is SIM-vergrendeling.)

 

Als dat klopt, dan gaat het wellicht om schermvergrendeling.

 

Instellingen > Alles > Schermvergr. en wachtwoorden > Wachtwoord

 

Normaal gezien kan je daar kiezen voor PIN, Patroon, Wachtwoord.  Het kan zijn dat Vegen ook een optie is en normaal gezien ook Geen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
gatoula
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Leesclubje starten? It's your fifth party!

pincode verwijderen

Onder de instelling schermvergrendeling en wachtwoorden staat er bij "vergrendelingstijl" pin.  Ik kan die keuze op die plaats niet wijzigen.  Als ik er op klik wordt mij gevraagd het wachtwoord in te geven en dat is dus weer dezelfde pincode die ik ook moet gebruiken bij het unlocken van de simkaart.

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

pincode verwijderen

Als je dat wachtwoord (of PIN) ingeeft, zie je dan geen andere keuze, zoals Vegen, Patroon, ... ?

 

Deze is wel in het Engels, maar mss heb je er iets aan:

https://www.youtube.com/watch?v=lrHeC4ZWEOA


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Alwin
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
All I want for X-mas is YOU It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

pincode verwijderen

Instellingen, schermvergrendeling en wachtwoorden, schermvergrendsstijl. Bij deze zou pin moeten staan. Klik hierop. Nu vraagt hij je huidige pin. Nu zou je moeten "geen" kunnen aanduiden.