Beantwoorden
Webster23
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
My smart Valentine Netjes! Primeur! It's your fourth party!

Van King naar Wiggo - met contract voor toestel

Ik heb vorige week een aanvraag gedaan om over te schakleen op Wiggo, van een Whop abonnement met twee King abonnementen voor gsm.

Nu heb ik vorig jaar een gsm gekocht, tegen vermindering, met als voorwaarde dat ik 1 jaar bij King blijf.

Loopt dit gewoon verder bij Wiggo?

Want ik kreeg net een mail dat mijn huidig contract afloopt op 8/7/17, ik moet hierdoor toch niet dubbel betalen voor mijn gsmkosten?

 

Groeten

W.

0 Likes
3 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Van King naar Wiggo - met contract voor toestel

Normaal kan dit geen probleem zijn. Je kan zowel voor King als voor Wigo een abonnement hebben met een GSM erbij. Ik zie dus geen enkel obstakel om jouw GSM mee over te zetten van King naar jouw nieuwe Wigo. 

 

Maar om hiervoor 100% zekerheid te hebben kan je hiervoor natuurlijk best naar de Telenet helpdesk bellen...

Als het niet kan, gaan ze je hiervoor zeker niet dubbel laten betallen, maar wel de opzeggingsvergoeding voor de GSM bij het King abonnement (zijnde de nog niet afbetaalde waarde van de GSM)..


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Van King naar Wiggo - met contract voor toestel

Dat mag geen probleem zijn als de contactpersoon bij Telenet (shop, helpdesk) de juiste dingen doet zal alles gewoon doorlopen en zal je geen restwaarde moeten betalen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Webster23
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
My smart Valentine Netjes! Primeur! It's your fourth party!

Van King naar Wiggo - met contract voor toestel

Heb net rekening gekregen en is geen restwaarde of dergelijke dat ik moet bijbetalen. Net hetzelfde als vroeger.

 

Toch bedankt!

Grtz

W.