Beantwoorden
Anicette
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party!

Samsung S7Edge loopt vast na enkele dagen

14/11/2016 hebben ik de 7Edge gekocht en binnen de week is hij beginnen flippen. Hij liep 4tot5 maql per dag vast. Heb hem terug gereset naar fabrieksinstellingen en na twee dagen waren dezelfde problemen erweer. Ook als ik een oproep deed dan liep er bij mezelf een ringtone af. Ik ben 13 dagen na aankoop terug gegaan naar Telenet shop en daar vertelde ze me dat ze hem moeten opsturen voor reparatie....zelfs na dat hij in de winkel bij een reset twee maal vast liep. Als een toestel van bij het begin problemen heeft moet het simpelweg omgeruild worden. Voor zo'n duur toestel mag de service en dienst na verkoop navenand zijn. Ben best heel misnoegd want zit nu met oude Huawei P8 terug en mijn nieuwe toestel is naar Dynafix voor herstelling....en ben niet de eerste want als je begint te googlen komt dit probleem toch wel meer voor
0 Likes
6 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Samsung S7Edge loopt vast na enkele dagen

Ik ken het probleem. Ik heb namelijk zelf aan de hand gehad met mijn Samsung S6 Edge maar via een andere verkoper dan Telenet.

 

Bij mij moest die zelfs terug binnen op dag 1.

Het blijkt dat sinds een anderhalfjaar Samsung zijn eigen DOA (Dead on Arrival) en herstelpolitiek heeft aangepast. Ze vereisen namelijk dat in ALLE gevallen de toestellen worden teruggezonden naar een door hen erkend service center vooraleer ze vervangen of hersteld mogen worden.

 

Ik vond dit zelf ook geen leuke ervaring aangezien ik meteen het gevoel had opscheept te zitten met een refurbished toestel terwijl ik de volle pot betaald heb. Maar dit zijn Samsung zijn regels, en daar kan Telenet helaas niets aan doen.

 

Dit is toch wat ik soms op het internet vind en wat ze mij in de (niet-Telenet) winkel verteld hebben.

 


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Samsung S7Edge loopt vast na enkele dagen

Ik heb zelf ook een Samsung gehad, een Galaxy Mini S4: NOOIT meer! Absoluut niet tevreden over Samsung. Er zijn heel wat momenten geweest dat ik het toestel bijna letterlijk tegen de muur keilde.

 

Intussen heb ik een (LG) Nexus 5X en daar ben ik best tevreden over. Om te beginnen heb je niet al die rommel software waarmee Samsung (en andere fabrikanten) je mee opscheept.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Anicette
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party!

Samsung S7Edge loopt vast na enkele dagen

Dit zijn toch praktijken die niet door de Beugel kunnen. En dat de consulent zo machteloos is. Heb ook al gehoord dat als ze hem dan al moesten vervangen dat het een refurbished toestel is. Heb gehoord zelfs dat deze praktijken bij iPhone op de dezelfde mannier gebeuren. Ik hoop dat ik met Test-Aankoop aan mijn zijde hier iets aan kan veranderen of het alleszins het probleem meer bekent te maken.
0 Likes
Anicette
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party!

Samsung S7Edge loopt vast na enkele dagen

Ondertussen met juridische dienst van Test-Aankoop gebeld. En ze hebben hun netjes ingedekt. Alles verloopt wettelijk kan het wel voor de rechtbank trekken wanneer ze een een refurbished toestel zouden terugzenden. Dan kunnen we aanklagen dat dit geen nieuw toestel meer is. Wreed frustrerend.... afwachten dus ....grrrr
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Samsung S7Edge loopt vast na enkele dagen

Ik ben heel blij met mijn Galaxy s6 maar het probleem had je waarschijnlijk kunnen oplossen door via  Samsung Smart Switch de firmware opnieuw te installeren.

 

Ook kan Telenet hier helemaal niets aan doen. Het enige dat zij doen is het toestel verkopen, dat is niet anders als elke andere winkel.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Anicette
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party!

Samsung S7Edge loopt vast na enkele dagen

Heb ondertussen mijn toestel terug. Ze hebben het moederbord vervangen ,ook de luidspreker en nieuwe software. Er was dus wel degelijk iets serieus mis met het toestel . Hij werkt nu zoals het hoort en ben uiteindelijk tevreden dat het op een dikke week opgelost is.
0 Likes