Beantwoorden
leslie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Wereld gedichtendag It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Garantie tweedehands smartphone

2 weken geleden nieuwe smartphone gekocht bij Telenet. Bij opstarten vertoont scherm horizontale lijnen. In Telenet winkel willen ze geen nieuw toestel geven, toestel moet opgestuurd worden voor herstelling. Kan dit zomaar? Ik wil gewoon een nieuw toestel en geen smartphone waar aan geprutst wordt.

0 Likes
2 reacties
Casper
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
WOW, overzichtelijk! My smart Valentine Say what?! Alles op zijn plek!

Garantie tweedehands smartphone

dit is voledig wetelijk de winkel is niet verplicht je onmidelijk een nieuwe te geven dit word natuurlijk wel geaprecieerd door de klant als dit wel gebeurd. de enige verplichting waar de winkel aan moet voldoen is dat de klant zijn toestel hersteld word of een nieuwe gegeven worden.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Garantie tweedehands smartphone

Garantie kan een verkoper nooit verplichten tot omruiling. Verkoper kan zelf kiezen of hij herstelt, omruilt of vervangt door een gelijk(w)aardig toestel. Enkel bij DOA (Death on Arrival) zal de verkoper een ander toestel geven. Bijvoorbeeld u opent de verpakking in bijzijn van de verkoper en u stelt vast dat het toestel reeds schade heeft dan kunt u een ander eisen. U heeft altijd het recht om een toestel onmiddelijk te testen. Om die reden geven de meeste centers ook de service dat ze uw toestel opstarten, contacten overzetten en zonodig mailbox instellen e.d.

Het is ook niet zeker dat strepen (door kapotte pixels) op het scherm onder de garantie vallen omdat dit kan veroorzaakt zijn door overmatige druk op het scherm.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.