Beantwoorden
Chocalicious
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Apps verplaatsen naar SD kaart Huawei P9 lite

Hallo,

Net een Huawei P9 lite gekocht. Fijn toestel, maar ik kan met geen mogelijkheid apps verplaatsen naar mijn SD kaartt. Help?

Tx,

Carolien

0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Apps verplaatsen naar SD kaart Huawei P9 lite

Normaal gezien is dat iets in de aard van Instellingen > Apps > [app selecteren] Verplaatsen naar SD-kaart oid.

Verwacht er niet te veel van; in het beste geval kan je een deel van de app op je kaartje zetten. In andere gevallen kan je helemaal niets verplaatsen.

Je gebruikt het kaartje beter om foto's en filmpjes op te bewaren. Normaal gezien kan je dat instellen onder je camera app.

  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Chocalicious
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Apps verplaatsen naar SD kaart Huawei P9 lite

Bedankt. Met m'n Samsung kon het wel, met de Huawei idd niet. Foto's etc zet hij wel op het kaartje.
Groet,
Carolien
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Apps verplaatsen naar SD kaart Huawei P9 lite

Al eens geprobeerd met de app "apps2sd"? Werkt onafhankelijk  van merk of type gsm.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DjBojkeSenior
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Apps verplaatsen naar SD kaart Huawei P9 lite

Ga naar instellingen, Geavanceerde instellingen, Geheugen en opslag, Standaard locatie en kies SD-KAART.

 

AUB

0 Likes