Beantwoorden
Tattigam
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Yelo play app hapert

Als ik via Yelo Play een programma herbekijk, stopt dit plots ongeveer in de helft. Ik kan dan niet meer verder kijken. Is dit probleem bekend? En is er een oplossing voor?

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Yelo play app hapert

Bedoel je dan herbekijken via de Yelo Play-app (Android/IOS?), de Yelo Play-site, of Yelo Play  van op de de digicorder?

 

edit: ik zie nu dat in de titel staat dat het over de app gaat. Het eerste wat je bij yelo app-problemen kan proberen is de app verwijderen en opnieuw installeren.

Je zegt dat je dan daarna niet meer verder kan herbekijken. Kan je wel nog live tvkijken met de app dan?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RD1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo play app hapert

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik via terugkijk een programma wil bekijken maar ook opgenomen programma's haperen halfweg. Als ik dan op "play" terug duw, speelt het gedurende 2 seconden en valt het terug stil. 

Iemand een oplossing?

PS: ook deze app kan ik enkel in FR consulteren, raar, naar NL switchen gaat niet ...

0 Likes
kintsugi
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Yelo play app hapert

Hallo,

 

Hier ook problemen met de iOs play app, bij het herbekijken (niet live streamen dus) stopt of pauzeert het programma na +/- 30 minuten.

 

Op play duwen geeft 1 seconde bewegend beeld en geluid, daarna pauzeert het programma weer. Dit lijkt nu altijd voor te komen (ook na herinstallatie app), ongeacht welke zender/programma/... .

0 Likes