Beantwoorden
CISFNE
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

Hoe vangt Telenet stroomuitval op deze winter ?

Beste,

 

Nu het steeds waarschijnlijker wordt dat er deze winter omwille van de problemen met Doel4 bepaalde regio's tijdelijk van het electriciteitsnet afgeschakeld zullen worden zijn wij als KMO met 12 werknemers gelegen in een gebied waarvan het met een relatief hoge zekerheid van het electriciteitsnet zal afgeschakeld worden in geval van problemen, ons noodplan aan het opstellen.

Wij hadden dan ook graag geweten welke maatregelen Telenet neemt/zal nemen of genomen heeft om ons als business klant van internet en telefonie te blijven voorzien tijdens deze periode.

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
ubahnub
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Even demarreren... Warming up? Goed bezig! On a roll...

Hoe vangt Telenet stroomuitval op deze winter ?

Dit is een vraag voor de Klantendienst van Telenet, niet voor dit forum. Dit forum is van en voor klanten, bij dit soort specifieke vragen kan je het beste even het mailformulier invullen op de Telenet website, of telefonisch contact opnemen.

 

 

http://smb.telenet.be/nl/contact/online-hulp

 

In ieder geval had ik begrepen dat Telenet zelf noodgeneratoren heeft die het probleem zouden moeten opvangen. Maar hier ben ik niet zeker van. 🙂

 

0 Likes
Beantwoorden
CISFNE
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

Hoe vangt Telenet stroomuitval op deze winter ?

Beste,

 

De vraag heb ik hier maar op het forum gepost omwille van het feit dat er bij de contactformulieren nergens een formulier staat wat een algemene vraag toelaat.
Steeds moet je een keuze maken uit een formulier over Fairplay of mijn domein en daar heeft mijn vraag nu niets mee te maken, ook niet met het opzeggen van mijn abonnement of een probleem met één van mijn verbindingen of één van de andere soorten voorgeknabbelde toestanden.

 

In elk geval bedankt voor de informatie en feel free om me te vertellen welk formulier ik het beste kan gebruiken ... 😉

 

0 Likes
Beantwoorden
ubahnub
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Even demarreren... Warming up? Goed bezig! On a roll...

Hoe vangt Telenet stroomuitval op deze winter ?

Dat hangt ervan af natuurlijk. 🙂 Is de Telenet verbinding op de naam van een bedrijf, of particulier?

 

In de link die ik in mijn eerdere post heb gezet, kan je klikken op "mail of schrijf ons", daar hoef je geen selectie te maken. De vraag intypen, de gegevens van de zaak en contactnummer noteren en dan neemt de klantendienst normaal gezien zelf contact met je op.

 

Als het voor een particulier abonnement is dan kan je voor iets anders kiezen, zoals Internet bijvoorbeeld. Normaal filteren ze de mails zodat ze altijd bij de juiste afdeling uitkomen.

 

Dat kan bijvoorbeeld via dit formulier: http://www.telenet.be/formhandler/form.do?form=internet&locale=nl

BlankStar
Professional Weetjeslezer
Berichten: 10
Alles op zijn plek! Twee handen vol! It's your eighth party! Goed gevonden!

Hoe vangt Telenet stroomuitval op deze winter ?

Als heel je gebouw, straat en wijk zonder stroom valt, wat verwacht je dan van Telenet? Ze zijn geen energieleverancier hè 😉

Ik kan me inbeelden dat er ergens in de kleine letters van het contract staat dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het uitvallen van hun diensten bij stroompannes van welke aard dan ook.

talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Hoe vangt Telenet stroomuitval op deze winter ?

Concreet wil het zeggen dat wanneer je in een tijdelijke blackout zit telefonie, internet en tv niet meer zullen werken. De nodes zijn niet voorzien van een eigen stroomvoorziening. Voor zoverre ik weet is dit ook niet zo bij andere providers.

 

Mensen met een battery pack gaan ook niets meer kunnen doen hierdoor. Wanneer een zekering bij je thuis is gesprongen gaat de batterypack nog kunnen zorgen dat je modem blijft werken, maar bij een algemene stroompanne waarbij de nodes ook zonder stroomvallen helpt dat dus niet.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden