Beantwoorden
herve
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

huawei P8 lite vs homespot melding

Hallo, vorige week heeft mijn Huawei P8lite een update van android gedaan en nu krijgen we steeds een melding/bericht (dat natuurlijk dezelfde toon van smsen is) als er een homespot in de buurt is.(zelfs thuis midden in nacht soms) U begrijpt dat dit ambetant is en ik kan nergens vinden om dit uit te zetten. Kan er iemand helpen aub. Alvast bedankt Ps. reeds netwerkmelding uitgezet bij instelling/wifi/geanvanceerd en opnieuw opgestart, maar lukt niet

0 Likes
7 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

huawei P8 lite vs homespot melding

Ik heb ook een P8 lite en die heeft ook die neiging;

Volgens mij heeft het niks met het toestel te maken. Ik verdenk de laatste Telenet Mobile upgrade (mogelijk in combinatie met iets van de laatste Android update)...

 

Ik heb de opties "Wifi Beheren" en "Verbinden ooks Wifi uitstaat" allebei afstaan bij Telenet mobile maar toch blijft mijn P8 lite de wifi aanzetten telkens er een Telenet Homespot of Wifree in de buurt is. En het doet niks als er andere gratis Wifi's in de buurt zijn, enkel bij die van Telenet. 

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
herve
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

huawei P8 lite vs homespot melding

heb ook het vermoeden dat het probleem bij Telenet ligt, vandaar mijn vraag hier op dit forum, heb ook via facebook telenet al aangesproken, maar krijg nergens een antwoord. onlangs in de Colruyt rondgelopen en 6x bericht gekregen dat er homespot is. pffff

0 Likes
carinevl
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your sixth party! De kop is eraf!

huawei P8 lite vs homespot melding

Heb hetzelfde probleem, dit is heel vervelend, ik hoop dat het snel wordt opgelost !

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

huawei P8 lite vs homespot melding

Je gebruikt de Telenet Mobile app? Meld je eens af en dan terug aan. Tik op Wifi beheren en verbindenen schakel Verbinden, ook als Wifi uit staat uit.

 

Als dat niet helpt, kijk dan eens na of je nu Android 7.0 (Nougat) hebt. Daar zijn nogal wat problemen bij wat WiFi en Bluetooth betreft. Als je 7.0 hebt en je wil het proberen, probeer dan Netwerk resetten onder Instellingen > Back-up maken en resetten. OPGELET! Als je dit doet, dan verdwijnen al je opgeslagen netwerken, alsook elke Bluetooth instelling. Als je doet, dan even opnieuw afmelden en aanmelden bij de Mobile app.

 

Edit: Google heeft na meer dan een maand eindelijk gereageerd: de volgende update (wellicht de October patch) zal een fix bevatten die de WiFi problemen zou verhelpen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

huawei P8 lite vs homespot melding

Allemaal al gedaan en geen Android 7 maar wel 6.

Ondertussen ook al twee updates van Telenet mobile gehad maar dat helpt ook niet.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
herve
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

huawei P8 lite vs homespot melding

hoi,

hier ook al van alles geprobeerd, maar niks werkt,

android is ook 6.0 versie

We zijn het nu zodanig beu geworden dat we de homespot gewoon hebben verwijderd.

dus dankjewel Telenet, weer een voordeel minder voor een duurdere faktuur

hoop maar dat SB gelijk krijgt dat er binnenkort een update is dat dit probleem oplost.

van telenet hun kant niks van oplossingen of antwoorden

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

huawei P8 lite vs homespot melding

bij mij was het probleem wel gestopt na de laatste update van Telenet Mobile. Daar werkte het wel zoals het hoorde nadat ik de settings juist gezet had.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes