Beantwoorden
gibeke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. Vernieuwde Telenet Webmail? Goed gevonden! Mooi, mooi!

Uitleg over Smartphone

Ik heb reeds 2x mail gemaild naat Kalntenservice dat de Mobile configurator aangeeft, als ik é-mail wil instellendat ik op Apps moet drukken en dar et dan Samsung verschijnt. Bij mij isdit echter niet het geval.Aan de telefoon zei men dat dit niet per tel. uit te leggen was en ik naar servcie center moest gaan. Om de lange wachttijden te vermijden, heb ik een brief geschreven naar Service Center Schoten of die uitleg niet via mail kon gegeven worden. Ik krijg zelfs geen antwoord, positief of negatiefvanwege het service center. Is dit service ?

0 Likes
5 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Uitleg over Smartphone

Kan je ons even vertellen welke smartphone je precies hebt? Dan helpen we je hier graag mee verder. Ook mag je ons zeker vertellen welke e-mail je precies wenst in te stellen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
gibeke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. Vernieuwde Telenet Webmail? Goed gevonden! Mooi, mooi!

Uitleg over Smartphone

Dag Suzy,

 

Ik heb een Samsung Galaxy J5(2016);, en heb nu handmatig mijn e-mail ingesteld.

Maar ik zou wel graag die App 'samsung' hebben die door de Mobile Configurator vermeld wordt, en die normaal op mijn scherm zou moeten verschijnen, als ik op Apps klik.

Mvg

Guido

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Uitleg over Smartphone

@gibeke Het gaat niet om een app, maar om een folder/map die Samsung heet. In die map bevindt zich een app die E-mail heet. Die kan je gebruiken. Als je wil, dan kan je ook een andere app gebruiken voor e-mail, bijvoorbeel Gmail, K-9 Mail, Blue Mail, ...

 

De E-mail app van Samsung is niet slecht, dus ik zou het daarbij houden. Ik heb zelf een Samsung Galaxy S4 Mini gehad, vandaar... Als ik het me goed herinner, dan kan je ook naar Accounts gaan en daar je e-mail instellen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
mi41fr
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your sixth party! De kop is eraf!

Uitleg over Smartphone

ik heb een smartphone gekocht(motorola g4),nu wil ik mijn zelfde e-mailadres  en wachtwoord van mijn pc ook op dit toestel gebruiken,ik heb van alles geprobeerd maar het lukt me niet.Ik denk dat ik het toestel terug naar fabriekinstellingen terug moet zetten,maar als ik de uitleg van motorola volg lukt dit ook niet.

Dus momenteel kan ik niets doen met die smartphone,zelfs niet op internet gaan.

grtjs,

Michel Francoys

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Uitleg over Smartphone

@mi41fr - Ik weet niet in welke mate de toestellen verschillen, maar misschien heb je iets aan deze uitleg voor de G3?

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mobile-configurator/#/device/motorola/moto-g-3rd-gen-2015

 

Internet is voor het instellen van de verbinding met je draadloze netwerk (WiFi).

 

Netwerk is voor het instellen van zgn. "mobiele data". Voor dit verkeer betaal je meestal, maar het kan ook zijn dat je een abonnement hebt waarbij je maandelijks bijvoorbeeld 1 gigabyte krijgt.

 

Onder E-mail kan je een uitleg vinden over het instellen voor je e-mail. Dat verschilt in principe niet zo veel van toestel tot toestel.

 

Heb je nog vragen, stel ze gerust!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes