De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan geen uitgaande mails meer sturen op iphone

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter

Hey, 

Ik heb gisterenavond de update op de iphone 6 gedaan naar IOS 10.2.1

 

Sindsdien kan ik geen mails meer versturen vanop mijn iphone.

Inkomende lukt nog steeds, uitgaand niet meer.

Heb al mijn instellingen nagekeken, krijg telkens de melding.

De gebruikersnaam of het wachtwoord voor 'smtp.telenet.be' is onjuist ...

 

Wat moet ik doen?

0
Beantwoorden
6 reacties
Experienced Veelweter

Gebruikersnaam en paswoord eens controleren door in te loggen via WEBMAIL.

Dan gebruikersnaam en paswoord instellen voor uw mailapp op uw Iphone.

0
Beantwoorden
sb Professional Bijna Allesweter
Professional Bijna Allesweter

Wat zijn op je iPhone de instellingen (server, poort, SSL, ... ) voor je mail?

  Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0
Beantwoorden
Freshman Weetjeslezer

Ik heb net hetzelfde probleem. Maar dan met mijn Motorola E 2nd edition. Al met support getwitterd maar ze vinden het probleem niet. Inkomende lukt, uitgaande niet. Zowel via smtp.telenet.be als uit.telenet.be. poort 587 , startssl en TSL SSL. Aanmelden met login-code of e-mail en nieuw paswoord... Niets lukt.

0
Beantwoorden
Experienced Weetjesweter

Gianni1 schreef:

Hey, 

Ik heb gisterenavond de update op de iphone 6 gedaan naar IOS 10.2.1

 

Sindsdien kan ik geen mails meer versturen vanop mijn iphone.

Inkomende lukt nog steeds, uitgaand niet meer.

Heb al mijn instellingen nagekeken, krijg telkens de melding.

De gebruikersnaam of het wachtwoord voor 'smtp.telenet.be' is onjuist ...

 

Wat moet ik doen?


Je gebruikt waarschijnlijk IMAP op je iPhone dus alle berichten staan op de server.

Gooi je mailaccount van TN er eens af en opnieuw op.

Normaal zal je iPhone zelf IMAP in- en uitgaande mail instellen als je uw e-mailadres en wachtwoord invult in het eerste scherm.

 

Mocht je POP3 3 gebruiken en de mails van de server laten verwijderen kan je bovenstaande uiteraard niet doen.
 

0
Beantwoorden
Freshman Weetjeslezer

gelijkaardig probleem via outlook 2013.   (en nog geen oplossing)

net alsof de smtp server onze toegang weigert, paswoord en login niet meer herkent.

Probleem is donderdag late namiddag zomaar opgekomen.   Heb ook andere mail software geïnstalleerd (Thunderbird) , maar probleem ook daar.

heb al verschillende keren telenet gebeld, maar daar erkennen ze een probleem omtrent dat tijdstip te hebben veroorzaakt op de webmail.  Maar  ...stellen niet te zoeken naar oplossingen als de klant andere applicaties Smiley Verrastutlook/Thunderbird enzovoort gebruikt. ......Klant moet maar webmail gebruiken. ???

0
Beantwoorden
Experienced Allesweter

Ik weet niet of het daar mee te maken heeft maar dit week end doet Telenet een software release (waar ze in de praktijk al een ganse week mee bezig zijn) en dit zorgt voor de nodige probleempjes met het zwaartepunt op zondag.

Maar de problemen met de smtp server van Telenet is een terugkerend fenomeen waar er dikwijls mee geworsteld wordt ondanks de juiste instellingen.

0
Beantwoorden