Beantwoorden
Fredoprime
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! En we zijn vertrokken! Hi there!

overzicht bezochte webpag over 3g/4g?

Graag had ik geweten of telenet de bezochte websites bijhoudt die geraadpleegd worden over 3g/4g

en of deze lijst ter beschikking kan gesteld worden?

 

Dit om surfgedrag van kinderen te checken via smartphones indien zoekgechiedenis verwijderd is

mvg

Frederic

0 Likes
3 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

overzicht bezochte webpag over 3g/4g?

Ik denk dat het verplicht is dat ze dat 1 jaar bijhouden maar ik je kan dat sowieso niet zonder een rechterlijk bevel opvragen.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

overzicht bezochte webpag over 3g/4g?

Ik vrees dat je op zoek zal moeten gaan naar een "verborgen" app, maar kinderen zijn vindingrijk op dat gebied. En als ze het zelf niet ontdekken dan wellicht één van de vriendjes of vriendinnetjes op school... Over welk OS gaat het: iOS, Android, Windows Phone?

 

Volgens mij kan je ook wel via je router de surfgeschiedenis bekijken, maar dat is volgens mij sowieso algemeen en niet per aangesloten toestel. Met welke router werk je?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ab33506
Experienced Meerweter
Berichten: 168
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. My smart Valentine

overzicht bezochte webpag over 3g/4g?

Grondwettelijk wordt het 1 jaar bewaard. Indien je kinderen jonger zijn dan 18 jaar, mag dit niet meer. Ze zijn dan vol-wassen.... Als ouder kan je het opvragen. Maar hoelang het duren zal vooraleer je de gegevens krijgt??? De https://www.privacycommission.be/nl moet haar zegen geven.. De ISP moet mee werken enz enz... Op het ogenblik dat je die gegevens krijgen kan, zal er heel wat water naar de zee vloeien.
________________________________________
Laten we elkaars mening respecteren,
hoe fout die van u ook is.
0 Likes