Beantwoorden
Kelly1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Opnames op tablet

Hallo, 

Ik ontdek net yelo tv voor de tablet. Ikvind echter geen filmpjes of uitleg over hoe het precies werkt, wat wel of niet kan. Mijn man kijkt op tv naar discovery, ik wou ondertusen op mijn tablet mijn opnames bekijken maar wanneer ik op play duw dan schiet de tv over op mijn opname. Kan ik apart kijken?

0 Likes
3 reacties
Behemoth
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Opnames op tablet

Kan je je antwoord misschien hier vinden?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/#/use_tag=yelo-play

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames op tablet

Wanneer je vanuit Yelo op een tablet, een smartfoon of een PC naar een opname wil kijken zijn er twee dingen waar je op moet letten:

  1. Niet alle opnames kunnen via Yelo bekeken worden. Dit is gebonden aan de zender. Wanneer een opname niet via de app bekeken kan worden, staat op de gele "bekijk" knop duidelijk: OP TV bekijken. Wanneer je dan op start drukt is het evident dat de TV naar deze opname zal switchen.
  2. Een opname die wel via de app bekeken kan worden, geeft een keuze aan wanneer je op play drukt: via deze website (op een PC), via dit toestel (smartfoon of tablet) of via de TV (naam van de digicorder).

Wanneer je dus zonder goed opletten op play drukt is het goed mogelijk dat je steeds de keuze voor de TV maakt (en dan ook alleen maar voor de programma's die ook effectief via de app te bekijken zijn, anders is het sowieso via de TV)....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Opnames op tablet

Via onderstaande link kan je zien welke zenders je via Yelo kan bekijken en van welke zenders je opnames kan bekijken via de app. Duid het juiste bolletje aan bij  'Kijken via Yelo TV'



https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/zenderoverzicht-digitale-tv-en-yelo...


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.