Beantwoorden
Ab33506
Experienced Meerweter
Berichten: 168
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. My smart Valentine

Wat is je slechtste - stomste film ooit gezien?

Over smaak en kleuren kunnen zijn persoonlijk, maar let ons om het hebben over de slechtste film of de stomste film of de idiootste zaak die ze op de gevoelige plaat gezet hebben... Liefst met ergens een recensie (imdb, moviemeter)

 

Wat denken jullie? ik steek alvast van wal

 

Bij mij komt spontaan 

Idiocrazy

 

 

________________________________________
Laten we elkaars mening respecteren,
hoe fout die van u ook is.
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wat is je slechtste - stomste film ooit gezien?

De gustibus et coloribus non est disputandum. 😉

 

Ik heb in mijn leven al heel wat slechte films gezien, maar die probeer ik zo snel mogelijk uit mijn geheugen te bannen. Onlangs zag ik er nog eentje, zo slecht dat ik niet eens ben blijven verder kijken, maar sla me dood, ik kan me de titel niet herinneren.

 

Ik heb niet zo lang geleden The Revenant gezien, twéé keer zelfs, en die vond ik niet barslecht, maar ik vond het zeker geen Oscar waard. Wat mij betreft had Leo eens Oscar kunnen krijgen voor o.a. What's Eating Gilbert Grape, The Aviator of The Wolf of Wall Street, maar niet voor The Revenant.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Wat is je slechtste - stomste film ooit gezien?


@sb schreef:

De gustibus et coloribus non est disputandum. 😉

 

Ik heb in mijn leven al heel wat slechte films gezien, maar die probeer ik zo snel mogelijk uit mijn geheugen te bannen. Onlangs zag ik er nog eentje, zo slecht dat ik niet eens ben blijven verder kijken, maar sla me dood, ik kan me de titel niet herinneren.

 

Ik heb niet zo lang geleden The Revenant gezien, twéé keer zelfs, en die vond ik niet barslecht, maar ik vond het zeker geen Oscar waard. Wat mij betreft had Leo eens Oscar kunnen krijgen voor o.a. What's Eating Gilbert Grape, The Aviator of The Wolf of Wall Street, maar niet voor The Revenant.


The revenant vond ik ook niet zo goed.

Een van de nieuwere films die ik echt slecht vond is gravity maar er zijn mensen die goed vinden (misschien omdat er zeer bekende acteurs in meespelen?)

 

The great Gatsby heb ik ook pas eens opgezet maar die heb ik niet uitgekeken, het verhaal interesseerde me helemaal niet.

 

Maar ik vergeet snel slechte films.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Wat is je slechtste - stomste film ooit gezien?

De film "Evolution", de langste Head&Shoulders -commercial ooit...