Beantwoorden
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Spotlight januari

De kalkoen is ondertussen al lang verteerd, de cadeaus uitgepakt en het vuurwerk afgeschoten. Tijd om verder uit te kijken naar wat er in 2017 op ons afkomt. De filmzalen zullen ook dit jaar weer een hoop goede en minder goede films loslaten op het grote publiek. Wij gaan niet kiezen welke al dan niet goed zijn, maar lichten er graag 2 uit die in het oog springen.

 

“Don’t say it, don’t think it.”, een slagzin die meermaals in de trailer van Bye Bye man (11/01) voorkomt. Wanneer een groep studenten hun intrek nemen in een oud huis wat verder van de campus, krijgen ze te maken met een bovennatuurlijk entiteit. Zodra deze Bye Bye Man in je hoofd geraakt, neemt hij controle over jou en laat je verschrikkelijke zaken doen. Het enige wat er gedaan kan worden is niet aan hem denken noch over hem praten.
Voor zij die gemakkelijk schrikken, misschien toch even de trailer checken voordat je kaartjes koopt. 😉

 

the-bye-bye-man-poster1.jpg

 

Net wat eerder in januari, krijgen we te maken met een ander monster. In A Monster Calls (04/01) heeft Conor O’Malley best een zwaar leven als tiener. Op school wordt hij gepest en thuis is zijn moeder terminaal ziek. Hij begint in zijn fantasie te graven en ontmoet daar een monster die hem een gevoel van veiligheid geeft.
De film is gebaseerd op het boek van Patrick Ness, de man schreef zelf ook het scenario voor deze prent. Het kan zijn dat je de titel al eerder gehoord hebt, de film ging namelijk in september in première op het filmfestival van Toronto.

 

monster_calls.jpg

 

Gaan jullie binnenkort een van bovenstaande films zien? Of kijk je uit naar een andere film? Wij kijken alvast uit naar jullie recensies.

 

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

6 reacties
TheBelgianButch
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Spotlight januari

Mijne kalkoen is belange na nog niet verteerd 😄

 

Bedankt voor de suggesties!

KristofDC
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
Laat de zon in je hart! Topicwurm! Smile! My smart Valentine

Spotlight januari

Graag gedaan, @TheBelgianButch 😉

 

Ik hoop dat je van die films kunt genieten! 

 

En dat je niet teveel Rennietjes moet nemen om de kalkoen alsnog te verteren 🙂 

Kristof

Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TheBelgianButch
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Spotlight januari

@KristofDC

Komt goed!

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Spotlight januari

Ik denk dat ik op de DVDs ga wachten. 🙂 Onlangs m'n petekind meegenomen naar Rogue One (viel beter mee dan verwacht, zeker een verbetering tov The Force Awakens) en daarna naar Arrival. Ook een aanrader.

 

De volgende wordt Passengers, al verwacht ik niet veel meer dan een liefdesverhaaltje. En dan denk ik nog dat er verschillende films van Marvel/DC Comics gaan uitkomen zeker?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Spotlight januari

Van Marvel/DC staan er inderdaad nog een aantal van gepland @sb.

 

Ik heb Rogue One ook gezien, en ik vond hem ook beter meevallen. Maar 2 films na mekaar gaan zien in de cinema? Ik voel me meestal al brak na 1 film. Smiley Tong

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Spotlight januari

@Stijn- Ik heb me verkeerd uitgedrukt: er zat wel degelijk een (1) dag tussen, maar als we de kans hadden gekregen om ze na elkaar te kijken, dan hadden we dat zeker gedaan. Ik heb hier een Dolby Surround systeem (een Kenwood receiver van 1998, maar hij doet het nog steeds) en mijn neefjes komen hier soms kijken en dan doen we er ook gewoon twee na elkaar (en daarna naar de Quick :-).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.