Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Nieuwe klanten

Ik hoor vandaag op de radio dat nieuwe klanten een cadeau krijgen van 100 euro.  Als jarenlange trouwe klant van telenet kreeg ik een mail waarin nog maar eens opslag gemeld werd. Goed bezig?  Als jullie nu eens regelmatig een cadeau doen aan jullie vaste klanten, dan moet je geen geld uitgeven om nieuwe klanten te lokken, want dan blijft iedereen bij telenet...

2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Nieuwe klanten

Voor 15 jaar trouwe klant heb ik eens een leuk postkaartje met muziek ontvangen. Uiteraard had ik liever wat korting gehad (of snellere download; ik heb Basic Internet), maar zo werkt het helaas niet. Een bedrijf dat winst wil maken en wil blijven investeren kan niet zomaar constant cadeautjes uitdelen. Denk je dat ze dat bij de concurrent wél doen?

 

En ja, nu is er die prijsverhoging. Ik heb enkel Basic Internet en analoge kabel (digitaal via CI+) en dat gaat me nu 0,90 euro/maand méér kosten. Niet de kop af, maar ik kan me voorstellen dat er een groter verschil is bij klanten met duurdere formules. Maar ik weet niet of het je is opgevallen, maar water, elektriciteit, gas, bezine, de frituur hier om de hoek, ... allemaal hebben die niet zo lang geleden een prijsstijging ingevoerd. Herinner je je wanneer Telenet de laatste keer een prijsstijging invoerde?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe klanten

Ondanks de stijging van de prijzen, niet alleen bij Telenet, en de roep van de politieke (hypocriete )leiders voor meer concurentie op de telecommarkt zie ik toch weinig beweging van opkomende nieuwe providers.  waarom noem ik de politieke leiders hypocriet? Kijk maar naar de markt van electriciteit en gas waar ze zelf een grote vinger in de pap hebben via de intercommunales. Daar staan ze zelf te roepen dat verhoging van de prijzen noodzakelijk is om de investeringen te dekken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.