Beantwoorden
Ab33506
Experienced Meerweter
Berichten: 168
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. My smart Valentine

Als het slecht is, zijn we er als de kippen...

Wanneer we een slechter ervaring hebben, zijn we er als de kippen bij om met groot lawaai ons ongenoegen uiten. Van normale tot de grofste beledigingen gebruiken we dan.

 

 

MAAR als het goed is, vergeten we altijd dit te vermelden.

Vandaag 156 66 66 66 gebeld, een aangename gast stond me te woord. Het was nogal mummy (ingewikkeld) geval. Op dit ogenblik kon mij niet helpen.

Maar zijn geduld, zijn lach, zijn moeite vind ik de moeite waard om te vermelden.

 

Bij deze, onbekende man, en al de rest ook, bedankt.

Ze staan tussen ons en hun superieuren, ze zitten dus tussen 2 vuren.. 

Chapeau heren en dames, dank u wel

________________________________________
Laten we elkaars mening respecteren,
hoe fout die van u ook is.
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Als het slecht is, zijn we er als de kippen...

Zoals overal zeker zijn er mensen die hun job met plezier en de nodige kennis doen.

Het is zoals je zegt, jammer genoeg, de kleine groep malcontenten die het meeste lawaai maken. Veelal terecht maar ondertussen worden de goede dingen vergeten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Als het slecht is, zijn we er als de kippen...

Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met het call center van Telenet.

 

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Als het slecht is, zijn we er als de kippen...

+15 jaar klant en nog altijd tevreden. "In den beginne" heb ik een kapotte voeding gehad. Dat was een bekend probleem en ik was zeker niet de enige. Binnen de 2 dagen een nieuwe voeding en ter compensatie 1 maand gratis Internet.

 

Jaren later problemen gehad met de verbinding. Als ik thuis was geweest had ik onmiddellijk een technieker aan huis gehad. Afspraak gemaakt voor 2 dagen later. Technieker kwam en heeft alles nagekeken én een afspraak voor me gemaakt met Interelectra (TN had in die tijd de kabel nog niet "overgenomen").

 

Ben al enkele keren voor mijn smartphone in het Telenet Center (Eurosys Hasselt) geweest en ook daar heel vriendelijk en behulpzaam.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ab33506
Experienced Meerweter
Berichten: 168
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. My smart Valentine

Als het slecht is, zijn we er als de kippen...

iedereen heeft recht op een "baakdag" zij het dat hij niet komt werken, zij het dat hij die dag minder presteert.

 

Call Center mensen ook klanten, moeten beter op hun ademhaling letten. Een rustige ademhaling  Met deze ademhaling stel je meer open, aan beide zijden.

 

ab + enkele cijfers

________________________________________
Laten we elkaars mening respecteren,
hoe fout die van u ook is.