Beantwoorden
MARC170163
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

openemen van seriesq

Hoe komt het dat ik een serie wil opnemen en ik slecteer alle afleveringen, dat deze niet alle afleveringen wordt geselecteerd.

kan iemand mij daarin helpen

 

reeds bedankt

0 Likes
Beantwoorden
9 reacties
crimino
Freshman Alleslezer
Berichten: 15
Twee handen vol! It's your eighth party! Goed gevonden! Mooi, mooi!

openemen van seriesq

Beste Marc,

 

Misschien een domme vraag (maar maakte die fout de eerste keer ook):

Heb je na het veranderen naar 'alle afleveringen' ook links op 'bevestigen' of 'opslaan' of iets dergelijks (links op het scherm) geklikt? 

 

greetz

abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!

openemen van seriesq

dit gaat toch niet meer bij een hd digicorder 2100 tenminste : je kijkt naar (voorbeeld) thuis, en je wilt dit opnemen : druk op ok, zie je onderaan wat er bezig is, je drukt nog op oke, en verschijnt onder andere opnemenen : je drukt bij opnemen op ok en er verschijnt opnemen bevestigen of opnameopties wijzigen, als je op opnemen bevestigen drukt, neemt deze alle afleverigen toch op,

tenzij je daarna op opname annuleren drukt,

 

of je begint met serie opnemen en daarna hetzelfde volgen als opnemen

0 Likes
Beantwoorden
cindymarie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

openemen van seriesq

Ik heb net het omgekeerde probleem.
Als ik alle afleveringen opneem, neemt het ook echt alles op.
Op sommige zenders zenden ze drie/vier keer per weer dezelfde aflevering uit, en ik heb die dan ook allemaal. Dus zit ik bvb ineens met 20 afleveringen van Ghosthunters, en dan mag ik beginnen alle (drie)dubbels een per een wissen.
Maar ook op het nieuwste model kan ik alle afleveringen opnemen.

0 Likes
Beantwoorden
Vermaelen
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

openemen van seriesq

Hoi,

 

Ik had dat probleem ook. Nu neem ik elke vrijdagavond telkens de hele volgende periode manueel op. Dat kost me vijf minuutjes werk, oké, maar het is een pak minder frustrerend dan achteraf uitzoeken wat je allemaal mag wissen en wat niet.

 

Hopelijk helpt het jou ook Smiley Erg vrolijk

 

Groetjes

0 Likes
Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!

openemen van seriesq

op opnemen klikken, (alle afleveringen staat standaard), en opnameopties  klikken, en daarna op alle afleveringen, kun je nog altijd aangeven alle of deze of de laatste : met andere woorden, zoals je zelf wenst,

en voor die dit nog niet weten : als je op opnemen klikt, (alle afleveringen) neemt deze het volgend seizoen ook op, voorbeeld : vorig jaar was er op een maandag op VTM, Rijker dan je denkt, wel nu is deze (het nieuwe seizoen) op een donderdag (20 november),

wie dit vorig seizoen heeft opgenomen, ziet bij geplande opnames staan, ........

0 Likes
Beantwoorden
geertpaque
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

openemen van seriesq

Ik zit met een gelijkaardig probleem.  Heb ooit eens een serie willen opnemen en koos voor alle afleveringen: gevolg: kreeg vele keren dezelfde aflevering.  Toen de zender stopte met uitzenden van de serie en herhalingen, hielden de opnames natuurlijk op, maar maanden later herneemt de zender de serie vanaf het prille begin en whoppa: alles wordt weer in veelvoud opgenomen.  Ik vind ook nergens terug hoe ik dat kan doen ophouden.  Ik wis manueel de geplande opnames, maar ze blijven terugkomen....

0 Likes
Beantwoorden
JethroCl
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf! It's your first party!

openemen van seriesq

Ik probeer al maanden de volledige reeks van ROX op Ketnet/VTMkZoom op te nemen voor de kinderen.

Ik merk dat de tv-gids van geen kanten klopt met de werkelijke afleveringen. Vermits ik alle afleveringen geprogrammeerd heb om op te nemen, is dit probleem verholpen en moet ik het dus zelf uitzoeken.

Echter merk ik, dat hoewel "alle afleveringen opnemen" staat ingesteld, toch sporadisch een aflevering niet wordt opgenomen. Dit komt niet doordat de stroom onderbroken is of een andere uitvlucht die telenet maar al te graag gebruikt om zich eruit te praten. Alle afleveringen (op een paar na) staan netjes op de digicorder voor de rest... Heel vervelend vind ik dat en zou graag, vermits de fout hier bij telenet ligt, de ene aflevering van ROX (Seizoen 2 Aflevering 11 - Spookdossiers) die ik nog mis, gratis via Play More kunnen bekijken, en hiervoor geen cent willen betalen.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

openemen van seriesq

Heb je al eens gekeken of er geen conflicten zijn.

0 Likes
Beantwoorden
steven_vc
Experienced Meerweter
Berichten: 106
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

openemen van seriesq

Meestal kan je dan ook kiezen om enkel de laatse episode op te nemen. Hiervoor:  druk op Tv-gids -> Selecteer programma -> Druk ok -> Opnemen -> Verander 'Deze episode' naar 'Telkens laatste episode' -> Opname bevestigen

 

Zo wordt enkel de laatste aflevering opgeslagen, de nieuwe afleveringen worden altijd overschreven op de vorige. Je kan dus geen dagje overslaan want die wordt overschreven.

0 Likes
Beantwoorden