Beantwoorden
Jean-marc68
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
All I want for X-mas is YOU Complimentendag Mooi, mooi! It's your fifth party!

Draadloos bereik en snelheid

Wat ik mij afvraag is Welke routers Wel Snelheid halen sterven we Krijgen? 

Mik MOMENTEEL zit op DAT is 70 mb in Het Hoger Nooit Geweest in vroeger HAD ik van gewone D-Link Telenet geraakte Sterven in al Mijn 3 sterven in verdiepingen is stuk gegaan vlek Haal DAT ik niet meer.

HIJ in Het midden van Stond in mijn huis. Nu heb ik sterven Een beetje moeten verzetten Om mee te Kunnen nog wel wat heb in boven Verbinding Maar Niet Onder ja heb 3 verdiepingen in Stond perfect in Het Huis van midden.

nu ben ik mij wat Gaan verdiepen in routers Willen ZE zijn Veel prijs Verschillen st in in Kwam bij DAT als je wat verder Wilden DAT ik Asus rt Ac87u Maar sterven kost € 179 opzich als nu ik 100% Daar Zeker van ben is DAT Maar Geen Probleem vind het wel op Mijn DAT raar gewone pc staat op waarde van 100mb wijten zelfs Mijn vragen-op een rij

1) wat denken jullie van Sterven van asus router? 

2) Het is, DAT Het normaal Draadloos Trager is? 

3) om verder te dan Hebben nu Bereik verschuldigd over aan hiel wat ik Kan Het Huis Het Beste dan doen? 

0 Likes
3 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Draadloos bereik en snelheid

Is dit door mij, of zijn er hier een aantal woorden door elkaar gemixt? Ik denk niet dat je gaat sterven van een asus router.... Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat dat de vraag was 🙂

 

Voor wat ik er van kan maken:

Een zeer snelle draadloze router kan een oplossing zijn, maar alles hangt er van af wat er in je huis zit. Veel beton en wapening kan je draadloos signaal sterk afzwakken. Draadloos is ook niet altijd de snelste oplossing, UTP kabels zijn nog altijd sneller. Als je op 3 verdiepingen snel draadloos wil, is het nog altijd sneller om 3 access points te hebben die onderling zijn met een GB UTP verbinding.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
CoFoDe
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
My smart Valentine On a roll... Jij bent af! Handje vol!

Draadloos bereik en snelheid

Google Translate doens't do the job every time 😉

Probeer eens in je eigen taal, dat is misschien beter te begrijpen.

"If you ain't gonna be part of the greatest, you got to be the greatest yourself." ~ Trevor Tahiem Smith Junior
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Draadloos bereik en snelheid

Just post it in English.  It will also get answered ☺️


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes