Beantwoorden
Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
O dierbaar België.. Complimentendag Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

clipjes Zita

Ik wil bepaalde clipjes op mijn DH downloaden. Welk programma kan ik daar voor gebruiken aub?

Beleefde groeten.

0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5201
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

clipjes Zita

Ik weet niet juist wat je met "DH" bedoelt, maar als het de bedoeling is om filmpjes te downloaden via je browser (onder Windows), dan kan je dit eens proberen:

 

Mozilla Firefox

https://www.mozilla.org/nl/firefox/products/

 

DownThemAll!

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/downthemall/

 

Ik werk zelf met Fx, maar heb de add-on zelf nooit gebruikt. Wel al goede reacties op gelezen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
O dierbaar België.. Complimentendag Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

clipjes Zita

Goede middag,

bedankt voor het antwoord, maar weet niet goed hoe dit te installeren. Uw eerste link gaat naar de download van Firefox. Ik werk daar namelijk mee, maar bij die tweede link wdeet ik niet wat ik er mee moet aanvangen. Ik heb hem toegevoegd, doch zie nergens waar hij staat of wat ik er mee moet doen.

Beleefde groeten.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5201
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

clipjes Zita

Heb je bij de tweede link geklikt op Toevoegen aan Firefox? De tweede link is namelijk een add-on ("extensie") die je kan gebruiken in Fx. Je kan controleren of de add-on geïnstalleerd is door in de adresbalk

 

about:addons

 

te typen. Eenmaal geïnstalleerd krijg je wellicht een extra menu als je rechtsklikt of extra icoontjes bovenaan in Fx. Verken een beetje en probeer. Ik gebruik de add-on niet, dus ik kan je niet echt verder helpen.

 

Je zou ook kunnen kiezen voor Video DownloadHelper.

 

Als Engels geen probleem is, dan kun je op YouTube een instructievideo vinden over Video DownloadHelper: https://www.youtube.com/watch?v=16UR1lzPoE0


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
O dierbaar België.. Complimentendag Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

clipjes Zita

Ik krijg de melding links boven dat hij met succes is geïnstalleerd, doch rechts boven zie ik geen icoontje staan.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5201
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

clipjes Zita

Heb je het nu over DownThemAll! of over Video DownloadHelper? Heb je de instructies op YouTube bekeken?

 

Via about:addons kun je waarschijnlijk ook bepaalde opties van de add-on aanpassen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes