Beantwoorden
VKenneth
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Happy New Year! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Website beheren

Als ik bij 'Mijn telenet' op 'Website Beheren' klik, krijg ik telkens volgende foutmelding:

"Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren."

 

Ik heb dit al meermaals gemeld bij de klantendienst, ze vertellen mij dat dit een gekend probleem is en dat dit snel opgelost zal zijn.

MEER DAN EEN JAAR!!! heb ik dit probleem al.. Misschien dat het via deze weg opgelost kan worden want ik weet het ondertussen niet meer..

 

Tags (3)
0 Likes
7 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5232
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Website beheren

Wat wil je juist aanpassen aan die webruimte, want eenmaal geactiveerd is er niet meer zo veel om te veranderen. Ik kan overigens zonder problemen in het menu. Heb je het al eens geprobeerd met een andere browser of op een andere locatie?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
VKenneth
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Happy New Year! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Website beheren

Heb dit al met verschillende browsers en op verschillende PC's geprobeerd, telkens hetzelfde..

Onder "Website en domein"

- Website aanmaken

- Website beheren

- Webruimte beheren

 

Telkens dezelfde foutmelding..

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Website beheren

het gebeurt regelmatig dat ik die foutboodschap krijg, maar dat de wijziging toch doorgevoerd is. Misschien toch even nakijken of het nodig is om te blijven proberen?

Het probleem sleept inderdaad al lang aan en ik heb het ook al gemeld.... 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Website beheren

Als je deftige webruimte wil hebben met ondersteuning van PHP en dergelijke, dus niet alleen HTML, zou ik toch eens uitkijken naar een aparte provider. Voor nog geen 30euro ( one.com, mijnhostingpartner enz.) per jaar kan je al heel wat experimenteren en heb je een eigen domeinnaam. Niet dat ik reklame wil maken voor anderen hoor. Het kost je geen rib uit je lijf en ze bieden heel wat.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
VKenneth
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Happy New Year! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Website beheren

Ik kan niet eens wijzigingen doorvoeren, ik krijg onmiddellijk de foutboodschap..

Jammer dat dit niet opgelost geraakt want dit sleept al veel te lang aan.. 😞

0 Likes
VKenneth
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Happy New Year! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Website beheren

Ik heb ook een deftige pagina bij een andere provider.

Ik wil hier gewoon ook gebruik van maken, het hoort toch bij het telenet pakket en het kost niets extra.. 

Als deze optie er is moet ze ook werken.. of ik ze nu gebruik of niet..

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Website beheren

het heeft niks met webruimte of zo te maken. Ik krijg deze fout zowat bij elke optie die ik wijzig bij MijnTelenet...


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes