De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wifi probleem

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Een paar dagen geleden hebben wij een samsung smart tv gekocht. Deze wordt gebruikt zonder digibox of vaste kabel en wordt enkel verbonden met wifi om o.a. Netflix te kijken. Ondanks dat alles eerst normaal verliep, viel de wifi uit het niets weg. Niet alleen op de tv maar ook op de smartphones die met hetzelfde wifinetwerk verbonden zijn. Wanneer je dan terug probeert te verbinden, geeft hij een melding dat dat niet gaat. Door de router (een extra router om het wifi signaal van de originele telenet router te versterken) uit te trekken en weer in te steken, is dit probleem tijdelijk opgelost. Heeft er iemand enig idee hoe we dit probleem kunnen verhelpen? Alvast bedankt!
Tags (2)
0
Beantwoorden
4 reacties
Experienced allesweter

Welke router is het? (Liefst ook het modelnummer)

Principis | Krak

"Just because something doesn’t do what you planned it to do doesn’t mean it’s useless." – Thomas Edison

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Het is een TP-link ac1750
0
Beantwoorden
Experienced allesweter
Ik heb iets meer informatie nodig Smiley Vrolijk

Kun je een foto trekken van de onderkant van je router of overtypen wat daar staat? Ik heb een hardwareversie (bv v4) en het precieze modelnummer nodig.

Principis | Krak

"Just because something doesn’t do what you planned it to do doesn’t mean it’s useless." – Thomas Edison

0
Beantwoorden
sb Experienced Meerweter
Experienced Meerweter

Is de router ingesteld als Access Point?

https://community.telenet.be/t5/Installeren-van-software/FAQ-Hoe-stel-ik-mijn-router-in-als-Access-P...

Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
0
Beantwoorden