Beantwoorden
Gillesdierickx
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Verbinding smart phone apps met smart TV

Ik ben recent overgestapt van Proximus naar Telenet. Ik kon toen gemakkelijk via mijn iPhone, Netflix en Youtube etc afspelen op mijn smart TV, het enigste dat ik moest doen was op mijn gsm op dit icoontje klikken vanboven om verbinding te maken, en eenmaal het blauw werd was ik verbonden. Nu dat we naar Telenet zijn overgeschakeld krijg ik dit icoon helemaal niet meer, bij netflix of youtube... wat kan het probleem/de oplossing zijn? Ik heb een foto toegevoegd waar je duidelijk het blauwe icoontje kan zien. Dit is niet van op mij n iPhone maar het is hetzelfde.chromecast-netflix.jpg

0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Verbinding smart phone apps met smart TV

Het woord dat je zoekt (of misschien al weet) is "casten". Ik heb een Android smartphone (Nexus 5X) en een Android smart tv (40PFS5501/12) en als ik dat "cast" icoontje niet zie, dan is dat meestal omdat mijn tv geen (draadloze) verbinding heeft gemaakt met het Internet.

 

Kijk de internetverbinding van je tv eens na (desnoods even uit- en aanzetten of handmatig verbinding maken). Zorg ook dat zowel je iPhone als de tv op hetzelfde interne netwerk zitten.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gillesdierickx
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Verbinding smart phone apps met smart TV

Bedankt Bjorn! Ik zal het meteen eens nakijken!

0 Likes