Nederlands

Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
41076 netweters
17661 gesprekken
19079 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

5.08 software versie op de TV-box

Telenet startte dinsdag 05/03 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.08 op de TV-box.  Normaal kreeg iedereen ten laatste 12/03 de nieuwste versie. Is dat niet het...

Play Sports verlengt rechten WTA- & ATP-tennis

De komende drie jaar weten tennisliefhebbers weer wat gedaan. En vooral, waar te kijken. Play Sports en de Women's Tennis Association (WTA) en de Association of Tennis Players (ATP) hebben namelijk d...

Sofa Service is stopgezet

Sinds maandag 11 maart is Sofa Service niet langer beschikbaar op de Telenet TV-box.  Sofa Service was een app op je Telenet TV-box waarmee je op jouw TV-scherm een heleboel informatie snel, m...

5.07 software versie op de TV-box

Telenet startte dinsdag 23/01 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.07 op de TV-box.  Normaal krijgt iedereen ten laatste 30/01 de nieuwste versie. Is dat niet he...

Telenet TV-app: software versie R5.07.83

Telenet startte 15/01 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.07.83 van de Telenet TV-app.  Normaal zal de nieuwe versie ten laatste op 29/01 voor iederee...

Ik krijg geen nieuwe port-forwarding regel vastgelegd

Hoi iedereen,   Ik heb een probleem met het opslaan van een nieuwe portforwarding regel voor mijn IP camera. Ik heb er al een 14tal in gebruik en alles werkt perfect maar nu heb ik een nieuwe ...

Grrr..thuis opgenomen, maar niet altijd MET ondertitels

De titel zegt alles Thuis wordt blijkbaar wel opgenomen maar niet altijd met ondertitels.....

Afbetalingsplan aanvragen.

Hoi, Weet er iemand hoe ik online, want telefonisch gaat dat niet, hoe ik een afbetalingsplan kan aanvragen ? Alvast mijn hartelijke dank voor jullie feedback. Annickske

Problemen met portforwarding op nieuwe CV8560E

Gegroet, vooraleerst even een lange tekst om mijn verhaal te schetsen 🙂 Ik dacht enkele dagen geleden bij mezelf 'ik moet is wat screenshots maken van de instellingen van mijn port forwarding op...

Kan ik een aangekochte decoder omruilen naar de TV-box?

Weet iemand of het mogelijk is om gekochte Telenet toestellen om te ruilen tegen de nieuwe tv-box ?   Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Gekochte digicorder, digibox omru...

Ik krijg geen nieuwe port-forwarding regel vastgelegd

Hoi iedereen,   Ik heb een probleem met het opslaan van een nieuwe portforwarding regel voor mijn IP camera. Ik heb er al een 14tal in gebruik en alles werkt perfect maar nu heb ik een nieuwe ...

Beheerder van een Facebook groep met 90 leden:

Hallo, als beheerder van een FB groep met 90 leden, kon ik vroeger zien wie de berichtjes had gelezen, sedert enkele maanden zie ik nu enkel het AANTAL leden, geen namen meer te zien. Oplossing? Al...

4G/5G - Tegenstrijdige info op telenet.be

Ik ben al even overgeschakeld van Prijs volgens verbruik naar Telenet Mobile 5GB. Dit abonnement wordt hier omschreven met 4G/5G technologie, maar (wat ik compleet gemist heb) de snelheid wordt gecap...

Grrr..thuis opgenomen, maar niet altijd MET ondertitels

De titel zegt alles Thuis wordt blijkbaar wel opgenomen maar niet altijd met ondertitels.....

Afbetalingsplan aanvragen.

Hoi, Weet er iemand hoe ik online, want telefonisch gaat dat niet, hoe ik een afbetalingsplan kan aanvragen ? Alvast mijn hartelijke dank voor jullie feedback. Annickske

Re: Grrr..thuis opgenomen, maar niet altijd MET onderti

Even via Terugkijk TV de aflevering van 26/03 bekeken; daar zitten inderdaad geen ondertitels op. De herhaling om middernacht dan weer wel.

Re: Gekochte digicorder, digibox omruilen tegen tv-box

Eerste TV-box: €10,58 (Mogelijk inbegrepen in je abonnement?) Bijkomende TV-box'en zijn aan €5,10 Voor de 3 samen is dat dus €20,78 per maand.   Je kan natuurlijk de extra TV-boxen ook laten...

Re: Ik krijg geen nieuwe port-forwarding regel vastgele

Als de opslaan knop niet getoond wordt, dan wil het zeggen dat er een fout in het formulier ziet. Helaas wordt dit niet altijd aangegeven met een duidelijke foutmelding. Ik ga er vanuit dat je 1 poo...

Re: 4G/5G - Tegenstrijdige info op telenet.be

Welk deeltje van de informatie is volgens jou nu net tegenstrijdig? (Als je een oplijsting kan maken van plaatsen waar het fout is, dan kunnen we dit doorgeven aan het Moderator-team)   De the...

Ik krijg geen nieuwe port-forwarding regel vastgelegd

Hoi iedereen,   Ik heb een probleem met het opslaan van een nieuwe portforwarding regel voor mijn IP camera. Ik heb er al een 14tal in gebruik en alles werkt perfect maar nu heb ik een nieuwe ...