Beantwoorden
Koen7
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Gratis Play Sports tot Play-offs: echt of niet?

Ik kreeg een persoonlijke brief van Telenet. Daarop staat dat je nu gratis kan genieten van Play Sports tot aan de play-offs (tot 30/03/17).

Dat lijkt me mooi. En dus probeer ik dit toe te voegen aan mijn account in de telenetshop. Maar daar rekenen ze plots 18,40 euro aan...

 

Als ik de kleine letters lees onderaan de brief, dan staat daar: gratis tot start van de play-offs bij het aangaan van een overeenkomst van minstens 1 maand op Play Sports.

 

Wat bedoelen ze daarmee?

Wil dit zeggen dat ik Play Sports dan minstens één maand gratis moet uitproberen?

Of betekent dat dat ik na die twee maanden gratis ook nog eens een maand extra moet bijbetalen?

Of wil dit zeggen dat ik van mijn twee maanden (tot eind maart) dat ik daarvan één maand moet betalen?

Het is nogal onduidelijk en dubbelzinnig opgesteld...

 

In grote letters staat er gratis tot 30/03, maar hoe zit het nu eigenlijk?

 

Ik wil Play Sports wel eens proberen, al denk ik niet dat ik een abonnement zal nemen.

 

Groeten, Koen

0 Likes
7 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Gratis Play Sports tot Play-offs: echt of niet?

@Koen7, je kan effectief genieten van gratis Play Sports tot aan de play-offs.

 

Het wil zeggen dat je voor eind maart dit terug stop moet zetten als je het niet wenst te verlengen. En ook dat je er zeker éénn maand van gebruik moet maken vooraleer je het kan opzeggen. Dus als je het nu zou activeren, kan je zonder problemen ervan gebruik maken tot eind maart. Je kan dan bijvoorbeeld best op 29/03 de stopzetting doen. Dit kan je steeds via het gratis nummer 0800 66 350.

 

Veel plezier ermee!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
junglebrotha213
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
De kop is eraf!

Gratis Play Sports tot Play-offs: echt of niet?

Beste Suzy,

Ik heb dit gisteren telefonisch laten activeren na grondige navraag aan de operator als dit effectief gratis is tot aan de play-offs, hij heeft me alles vriendelijk uitgelegd en dit ook bevestigd.
Deze nacht kreeg ik een mail met mijn nieuwe telenet diensten en daar kon ik nergens afleiden dat dit gratis is er stond enkel in te lezen ''Uw Telenet-voordelen
Deze bedragen zijn de kortingen die u geniet op bovenstaande prijzen. We brengen ze in mindering.
- Play Sports: u geniet € 11,00 extra korting per maand zolang u internet en vaste telefonie van Telenet hebt''


Dus nergens in te lezen dat het momenteel gratis is? :s ik heb mij nochtans grondig geïnformeerd en meermaals gevraagd.

Gr.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Gratis Play Sports tot Play-offs: echt of niet?

Dit zijn standaard kortingen en die worden automatisch verstuurd. U hebt een persoonlijke promo die voor iedereen verschillend kan zijn.

In uw geval bent u een triple play klant (DTV, Internet, Telefonie) en geniet u de standaard korting met daar bovenop nog eens dat het gratis is tot eind maart. U zal dus uw +- 18 euro niet moeten betalen.

Een duo play klant heeft natuurlijk meer voordeel die, moet zijn -+ 25 euro die hij anders zou betalen niet moeten betalen. Gefrustreerde smiley (Maar die krijgen dat niet aangeboden)

Maar geen nood dat is een aktie die ze vorig jaar ook hebben gedaan voor triple play klanten.  Ze hopen natuurlijk, hun goed recht, dat die klanten blijven plakken tot na de play offs.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
junglebrotha213
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
De kop is eraf!

Gratis Play Sports tot Play-offs: echt of niet?

Moet deze korting van gratis play sports tot aan de playoffs niet aangegeven worden in mijn mailtje die ik kreeg met mijn producten en diensten?

Mvg
0 Likes
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Gratis Play Sports tot Play-offs: echt of niet?

je hebt een standaard aankoopbevestiging gehad die geen rekening houdt met persoonlijke promo's

 

je zal dus niks betalen tot de paly offs 

indien je het niet meer wenst moet je het wel zelf opzeggen op het einde van de playoffs

 

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Gratis Play Sports tot Play-offs: echt of niet?

je zal dus niks betalen tot de paly offs 

indien je het niet meer wenst moet je het wel zelf opzeggen op het einde van de playoffs


Wat @Petito dus eigenlijk wil zeggen is dat je ten laatste eind maart je opzeg moet doen indien je dit niet wenst voor te zetten. Om even alle onduidelijkheid hierover weg te nemen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
margrietstraat8
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
My smart Valentine It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Gratis Play Sports tot Play-offs: echt of niet?

Is deze promo geldig voor iedereen die dit Internet, TV en telefonie van Telenet heeft?

Mvg
Nick

0 Likes