Beantwoorden
jcjab
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Aanbod Play Sport

Ik kijk graag naar sport, maar in het aanbod van Play Sport is er te veel dat mij niet interesseert: ik ben geen fanatieke voetbalkijker, ik ben geen liefhebber van balsport, en ik heb een hekel aan mechanische sport. Mijn interesse gaan naar tennis, wielrennen en veldrijden.

Ik wil, en zal dus geen abonnement nemen zolang het aanbod 2/3 en meer mij niet interesseert.

Waarom geen abonnement à la carte met de sporten waarvoor er interesse is, met een aangepaste prijs?

Ben ik de enige die er zo over denkt?

0 Likes
6 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Aanbod Play Sport

Tennis wordt nu uitgebreid dacht ik maar is vaak op sporza te zien.

Veldrijden is enkel in de winter dus in de andere periode heb je abonnement niet nodig.

Wielrennen wordt steeds op sporza of vtm uitgezonden.

Dus ik zou zeggen, neem enkel sports in de winter voor het veldrijden. Buiten die periode zeg je het abonnement op

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Aanbod Play Sport

https://www.playsports.be/nieuws/allenieuws/tennis-play-sports

 

Nieuw bij Play Sports: tennis! Beleef elke forehand van onze straffe Belg Goffin vanop de eerste rij, want vanaf nu serveren we je de ATP World Tour Masters 1000-toernooien, inclusief de ATP Finals. David Goffin neemt het op tegen wereldtoppers als Djokovic, Murray, Federer en Nadal en gaat op zoek naar eeuwige roem op de ATP-ranking!


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
jcjab
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Aanbod Play Sport

Bedankt voor de reacties. Ik blijf wel op mijn standpunt dat ik niet wil betalen voor sporten die mij niet interesseren en die nog steeds het grootste deel van het aanbod vormen.

0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Aanbod Play Sport

Ik kan uberhaupt niet begrijpen dat mensen extra gaan betalen voor sportkanalen, maar dit ter zijde.

Heb je dit als eens aan Telenet doorgegeven? Het hier plaatsen heeft eigenlijk niet veel zin omdat Telenet hier geen antwoorden geeft.

Wedstrijden of evenementen aanbieden zoals films in à la carte is zeker geen slecht idee.

Echter dan gaan mensen enkel de dingen kijken die ze zelf willen zien terwijl Telenet nu zeker is van hun geld elke maand.

Wat ze wel extra zullen hebben is mensen die nu geen abonnement nemen omdat ze niet voldoende sport kijken die dan af en toe eens iets gaan meepikken.

 

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Aanbod Play Sport


@Puch schreef:

Ik kan uberhaupt niet begrijpen dat mensen extra gaan betalen voor sportkanalen, maar dit ter zijde.

Heb je dit als eens aan Telenet doorgegeven? Het hier plaatsen heeft eigenlijk niet veel zin omdat Telenet hier geen antwoorden geeft.

Wedstrijden of evenementen aanbieden zoals films in à la carte is zeker geen slecht idee.

Echter dan gaan mensen enkel de dingen kijken die ze zelf willen zien terwijl Telenet nu zeker is van hun geld elke maand.

Wat ze wel extra zullen hebben is mensen die nu geen abonnement nemen omdat ze niet voldoende sport kijken die dan af en toe eens iets gaan meepikken.

 


dit bestaat reesd hé, de sports dagpas

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Aanbod Play Sport


@Petito schreef:

dit bestaat reesd hé, de sports dagpas


Ja, maar dan moet je weer kijken naar wat er word uitgezonden.

Wat beter zou zijn is volgende. Een soort tv-theek maar dan voor sportwedstrijden... 

Voor mij persoonlijk: ik ben een Formule 1 fan. 

Ik zou willen  per wedstrijd kunnen beslissen als ik kijk of niet of bijvoorbeeld het ganse pakket. Oefensessies, qualificatie en de wedstrijd.

Nu moet ik een dagpas nemen voor het volledige pakket terwijl ik enkel de F1 wil zien.

Voor voetbal is dat net hetzelfde. Iemand wil bijvoorbeeld enkel de wedstrijd Standaard - Anderlecht bekijken maar hij moet een dagpas nemen.

 

Dit systeem zou voor TN waarschijnlijk niet winstgevend genoeg zijn. Nu zijn ze zeker van hun maandelijks abonnement of de dagpas.

 

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes