Beantwoorden
wendypendy
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

mobiel verbruik te zot voor woorden

al een maand of drie is het beltegoed van het mobiele abbo als vrij snel op vaak binnen een periode van een week terwijl ik helemaal niet veel bel. Aangezien er niks anders als continue problemen zijn met onze wifi (volgens oververzadiging zeggen ze en dat voor maar 75 euro he) hang ik wel vaak aan de lijn en inderdaad vaak eindeloos wegens het altijd maar doorverbinden naar een collega een klein half uur of soms erger aan de telefoon. Een geluk het is een GRATIS klantendienstnummer toch 015666666 dus das de enige meevaller eraan.

BLIJKBAAR DUS NIET waar gaat het beltegoed aan op per 5 euros naar het nummer van de klantendienst, de 015666666!!!!

 

Dit kan toch niet of wel dan

 

gr

 

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Brechtb
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Yelo Play-app voor Windows? Twee handen vol! It's your eighth party! Goed gevonden!

mobiel verbruik te zot voor woorden

015 66 66 66, 015 is een zonaal nummer (regio mechelen). Een zonaal nummer gaat van je minuten af wanneer je met een gsm belt. Dus als je een vaste lijn hebt kan je die best gebruiken.

 

Heb je www.telenet-wifi.be al eens geprobeerd?

 

groetjes

 

Brecht

BlankStar
Professional Weetjeslezer
Berichten: 10
Alles op zijn plek! Twee handen vol! It's your eighth party! Goed gevonden!

mobiel verbruik te zot voor woorden

Je kan met je mobiele telefoon bellen naar "1969" als je problemen hebt met Telenet Mobile. En dat is bij mijn weten wel gratis. Is wel enkel voor je telefoon, problemen met de WiFi zit je vast aan 015/ 2x number of the beast. 😉

0 Likes
Beantwoorden