Beantwoorden
rdn
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

facebook op nokiq 6131

 
Begin chatgesprek
152K personen vinden dit leuk, waaronder Bjorn Asselman en 2 vrienden
Internetprovider
17:26
hallo, na 20j prox ben ik al 2 dagen bij telenet.sms en bel gaat goed, Maar...ik heb een nokia 6131 en met proximus had ik daar op enkele sec facebook op via edge g2. en java.. Gaat nu niet meer ,nu met telenet laad hij de beginpagina en dan stopt met altijd de waarschuwing 'netwerk druk' Dit is toch raar en hoe komt dat aub?
Tags (2)
0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

facebook op nokiq 6131

Is dat via een Facebook app of gebruik je een browser (Firefox, Chrome, ...) om de Facebook pagina te openen?

 

Een bedenking: die GSM dateert van 2006 en draait onder Nokia OS. Met een nieuwe (Android) smartphone heb je meer mogelijkheden zoals bijvoorbeeld 4G en kan je gebruik maken van de Telenet apps (Support, Yelo, Mobile).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
rdn
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

facebook op nokiq 6131

heb app en ook browser, gsm is oud maar ging tot vorig week wel met kaart van proximus, dus.........

0 Likes
rdn
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

facebook op nokiq 6131

na uren zoeken is het dus wel gelukt (en niet zoals telenet winkel zei dat het mogelijkwas bij telenet met een gsm van 2006) vele meldingen met 'ongeldig certificaat' en beveiligde verbinding niet beschikbaar' T'is ergens in de wap instelling dat 'telenet internet APN' moet gekozen worden! dan werkt het perfect. Dus voor de mensen met oud java-gsm nokia toestel...Het gaat dus wel, he

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

facebook op nokiq 6131

@rdn- Dat is goed nieuws! Fijn dat je dit nog even meldt.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes